Egzosttan motor çalışırken veya ilk çalıştırmanın ardından geçen bir kaç dakikada damlama görülüyor ise bu genelde yoğunlaşan su buharıdır arkadaşlar. Her yakıtta istenmesede bir parça su bulunabilir, normal koşullarda özellikle egzost sıcakken görülmez. Ancak motorda yanma sorunu varsa, egzost yeteri derecede sıcak olamaz ve buhar yoğunlaşarak damlayabilir. Arkadaşımız buji nin biraz eski olduğunu belirtmiş zaten. Sadece buji bunun müsebbibi olabileceği gibi, hava filtresi tıkanması, karbüratörlerdeki ayarsızlık, ateşleme donanımının herhangi bir yerinde bir sorun, valf klerenslerinin kaçmış olması gibi birçok etmen bulunabilir. Tüm bunları bir kenara bırakır isek, aldığın benzin kalitesiz ve içinde su olabilir. Öncelikle benzini boşaltıp-bitirip güvendiğin bir başka benzinciden alıp deneyebilirsin.