- Katılım
- 8 May 2011
- Mesajlar
- 334
- Konu Yazar
- #21
geldimi pm (mesaj)?
soba borucusu varmı sizin oralarda çingenler yapar hani
tenekeci falan,
eğer varsa ona büktürebilirsin 10 dk sürmez,sacıda gebzede tuzlada hurdacılar vardır onlardan al
kilosu sıfır sacın 4 dolar kadardır haaa kazıklanma
30x50 cm alsan 600 gram gelir 8-10 lira kadar olması lazım )
ok mi?
tamamdır abi
teşekkür ederim
gidip 450 tl vermektense bunu yaptırıcam, iyide olur muhtemelen.
şuanda İstanbul'dayım zaten. Gelir öperim elini abi :rendeer:İyi olur
İstanbula geldiğindede eşşekl,k etme
gel bir elimi öp