- Konu Yazar
- #1
egzos açık gezcegimden değilde 250 lik motorda 600 lük 1000 lik motor egzosu kullancagımdan sıkıştırması pek olmadıgından egzossuzmuş gibi olucak rahat oluyor yani çıkış o yüzden motora egzossuz gezmek zarar verir mi merak ediyorum?
eskiden bir motorumda egzos 5cm delikle geziyordum sonra bir ara kapattım motor son hızı yavaşlamıştı onu fark ettim yani devir çıkamıyordu
eskiden bir motorumda egzos 5cm delikle geziyordum sonra bir ara kapattım motor son hızı yavaşlamıştı onu fark ettim yani devir çıkamıyordu