Egzantirik mili

Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
10
Beyler bu egzantirik milinin ayarını nasıl tutturuyoruz bilen varmı araştırdım konu açılmamış heralde racer 200 son topluyorum artık evde yaptım motoru apartmanda
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
egzantirik mili motorun üst kapağında. burda egzantirik mili yok.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
sanırım bu motorda egzantrik zinciri yok, orada görünen dişli egsantrik üzerindeki dişliye hareket veriyor olmalı..

iki dişlinin de ön tarafında sente işareti varsa o işaretler birbirine denk gelecek şekilde montaj yapılmalı..

işaret yok ise piston üst ölü noktada iken egsantrik kamları yukarı bakacak şekilde montaj yapmalısın..

motoru çevirdiğinde piston alt ölü noktaya inip tekrar yükselmeye başlarken önce egzoz supapı açmaya başlamalı..

sıralama bu şekilde ise işlem doğrudur..
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/116667-racer-200-motor-yarma-motor-yenileme-full-resimli.html

Keşke biraz araştırsaydınız ...
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
10
Kardeş çok baktımda zate bu resimlerle topladım ama o döndümü naptı söktüğüm gibi taktım olmuyor emme egsoz farklı açılıyor ayarını yapamadım piston yarıdayken sıkıştırma sırasında egsozu açıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------

Aynen zincirli değil mil var heryerine baktım hiç bir iz yok birde ölü noktayı denicem dediğiniz gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

Milin ucu şu dişlinin önündeki küçük şeye çarpıyor o döndükçe mil yukarı kalkıp iniyor
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Motoru sola döndür sol kapakta düz tornavidanın açacağı vidayı sök t yi gör geri topla
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
10


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

Dişliyi döndermişim toplarken orada kam mı deniyor bilmiyorum eğik bir Demir alttaki fotoda mandallar var orayı oynatıyor o mandallarda üstünde takılan millet var onu kaldırıp indiriyor sırası ile şimdi o sıra yanlış çalısıyor bunun üzerinde iz falanda bulamadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst