sanırım bu motorda egzantrik zinciri yok, orada görünen dişli egsantrik üzerindeki dişliye hareket veriyor olmalı..
iki dişlinin de ön tarafında sente işareti varsa o işaretler birbirine denk gelecek şekilde montaj yapılmalı..
işaret yok ise piston üst ölü noktada iken egsantrik kamları yukarı bakacak şekilde montaj yapmalısın..
motoru çevirdiğinde piston alt ölü noktaya inip tekrar yükselmeye başlarken önce egzoz supapı açmaya başlamalı..
sıralama bu şekilde ise işlem doğrudur..