Egsozu kapatınca motosikletin stop etmesi.

Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletin egsozunu elle kapatınca stop etmesinin nedeni nedir? iyi bi'şey midir kötü müdür? önce yavaş yavaş boğulup sonra stop etmesinin sebebi nedir acaba?
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Motosikletin egsozunu elle kapatınca stop etmesinin nedeni nedir? iyi bi'şey midir kötü müdür? önce yavaş yavaş boğulup sonra stop etmesinin sebebi nedir acaba?
 
Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletin egsozunu elle kapatınca stop etmesinin nedeni nedir? iyi bi'şey midir kötü müdür? önce yavaş yavaş boğulup sonra stop etmesinin sebebi nedir acaba?

ahahaha =) başka motosikletlerde stop etmiyor, çalışmaya devam ediyo o yüzden sordum.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Şöyle bir deneme yap. Önce derin bir nefes al, sonra verme. Nefesini vermeden tekrar nefes almayı dene? Ne oldu? Olmadı mı?

Aynı şey :mrgreen:

Bazı motosikletler hariç (ki onlarda fabrika çıkışında egzoz borusu veya susturucusunda atmosfere açılan ayrı bir delik vardır) egzozu tıkarsanız egzoz gazı tahliye edilemeyeceğinden motor stop edecektir. Bu, sizin mosikletinizde egzozda kaçak olmadığını gösterir.

Ancak tekrar belirtmek isterim ki CBR250R ve bazı motosikletlerde bulunan fabrika çıkışı bu delik, egzoz tıkansa da bir miktar tahliye yapacağından egzozun sağlamlığı bu şekilde anlaşılamayabilir. O deliği tıkarsanız da aşırı yakıt tüketiminden başlayan çeşitli sorunlara yol açabilirsiniz.
 
Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şöyle bir deneme yap. Önce derin bir nefes al, sonra verme. Nefesini vermeden tekrar nefes almayı dene? Ne oldu? Olmadı mı?

Aynı şey :mrgreen:

Bazı motosikletler hariç (ki onlarda fabrika çıkışında egzoz borusu veya susturucusunda atmosfere açılan ayrı bir delik vardır) egzozu tıkarsanız egzoz gazı tahliye edilemeyeceğinden motor stop edecektir. Bu, sizin mosikletinizde egzozda kaçak olmadığını gösterir.

Ancak tekrar belirtmek isterim ki CBR250R ve bazı motosikletlerde bulunan fabrika çıkışı bu delik, egzoz tıkansa da bir miktar tahliye yapacağından egzozun sağlamlığı bu şekilde anlaşılamayabilir. O deliği tıkarsanız da aşırı yakıt tüketiminden başlayan çeşitli sorunlara yol açabilirsiniz.

tam olarak beklediğim cevap. teşekkürler.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Egsoz contasından duman kaçıran ve su tahliye deliği varsa stop etmez benim drift etmiyor 😅
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Bazı motorların susturucusunda şeklinden dolayı su birikebilir , tahliye için kurşun kalem genişliğinde delik açılmıştır , stop etmez , demekki vstromda bu delik yok ��
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
397
elinle kapatınca istop ediyorsa bu zaten sağlıklı bir şeydir egzoz sisteminde kaçak yok demektir :D
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Temel askerligini bahriyede denizalti eri olarak yaptigini anlatmaktadir.
– “Bu tenüzalti tetugun da nedür, diye sorarlar.”
– “Ha bizim takalarin denizin altinda gidenidur.
Kapaklarini kapatayyi, batayyi, tüşman cörünce kapaklarini acayyi, mermilerini arayyi.”
– “Hacan o tedugun olur mi? Kapaklarini acar da o takaya su cirmez mi?”
– “Hacan sen tenüze cirmedun mi?”
– “Cirdum.”
– “Hic sicmadin mi?”
– “Sictiim.”
– “Icine su kacayi mi, da..Işte pu prensiple calişayi.”
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Bazı motorlarda kapatınca stop etmez misal benim motorda 2 yerde delik var su vs sıvı girdiğinde birikme yapmasın diye.
 
Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o delikleri kapatın da bi deneyin bakalım motorda kaçak var mı :D benimkinde yokmuş. ayrıca o deliğin vstrom da olmadığını da öğrenmiş oldum :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst