Eğitimde verilen kask bana uymadı ihtiyacı olan birine vermek istiyorum

Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
Merhaba arkadaşlar,

Bildiğiniz gibi Turing'de ücretsiz güvenli sürüş eğitimi verildi. Eğitim sonunda L2 kask hediye ettiler. Önceden L beden kask denemiştim 1-2 sene önce ve olmuştu tamam benim bedenim bu demiştim. Orda denemeden direk aldım fakat küçük geldi. Ben de kaskı gerçekten ihtiyacı olan, satmayacak kişiye vermek istiyorum. İstanbul çekmeköyde ikamet ediyorum. Elden verebilirim yada karşı taraf ödemeli kargoyla yollayabilirim. Forumdaki arkadaşlarında ihtiyacı olan tanıdık birileri varsa söylerseniz sevinirim.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
şuan yeni kask bakıyorum fakat alıcak gücüm var çok şükür yeni motor almış yada kask alamayan birine giderse çok iyi olur Allah korusun yaptığı kazada vereceğiniz kask koruyabilir konu yukarda kalsın :)
 
Katılım
31 Mar 2015
Mesajlar
166
Bu ince düşünceniz için tebrik ediyorum sizi, Allah kimseye kaza göstermesin ama belkide bir hayat kurtaracaksınız :cat:
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Hiç kaskı olmayan çıkmazsa bana postalayabilirsiniz. okul içerisinde sürekli artçı alıyorum, ona kask lazım, mevcut yarım kask kırıldı. Kerata paraya kıyıp kendine kask almıyor. :mrgreen: Daha doğrusu 20 liralık köpük kasklardan almak istiyor, olmaz diyorum. En azından wiwi yada LS2 olmalı diyorum, onu da almıyor.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
8
Merhaba beycank

rica etsem kaskı bana gönderebilirmisiniz ? çok makmule geçecek motorsiklete yeni başladım...
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
teşekkürler arkadaşlar, şuan sadece 1 kişi geri dönüşte bulundu. Değerlendirme yapmak için başka biri çıkmazsa büyük ihtimal kendisine göndereceğim. Kaskı alacak kişiden tek beklentim bu foruma katkı yapmasıdır. Çünkü sanırım daha önce benzer şeyler olmuş, kaska ihtiyacı olan kişilere kask alınmış ve o kişiler bir daha foruma uğramaz olmuşlar. :)
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
251
Beni kastediyorsanız ben foruma giriyorum fakat giriş yapmıyorum. Okuyorum çıkıyorum yani :) iyi akşamlar..
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
414
Tebrikler. En son bi abimiz de aynı bu şekilde ihtiyacı olanlara yardım etmişti. Böyle insanların çoğalması güzel bir şey helal olsun. :)
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
251
SERKAN EMİR abime burdan yine teşekkür ederim aylar oldu fakat her kaskımı kafama geçirdiğimde aklıma geliyor :) kendisine artık ulaşamıyorum forumda da gezmiyor :pale:
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
eğer kaskı kımse almadıysa alabilirmiyim yeni motor almış olarak kaskım yok :) iyi günler
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
18
merhaba abıler ben 18 yasında yenı baslamıs bırıyım eger kask alınmamıs ıse almak ısterım cunku suan kı kaskım cok dandık
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
arkadaşlar kaskı "waylone" nickli arkadaşa göndermeye karar verdim. umarım gerçekten ihtiyaç sahibisindir dostum, ben inandım sana. keşke imkanımız olsa isteyen tüm arkadaşlara verebilsek, çoğu kişinin ihtiyacı var. kaskı yarın kargoya veririm.



bu arada Bekozade, seni kastetmemiştim orada : ))
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
8
beycank çok teşekkür ederim, çok sağol fotoğraflarını foruma koyacağım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst