Ege & Akdeniz Turumuzu Tamamladık Buda Kısa Videomuz

Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
13
Bundan iyisi belgesel olur...ofiste sıcaktan bayılırken deniz sahnesi çok iyi geldi :) paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
101
abi sanki biz motor şirketiyiz motor kiralıoruz ve buraları gezdiriyoruz demişsiniz cidden çok iyi olmuş tebrikler.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
10 numara video olmuş valla 10 numara gezi olmuş.hemen herşeyden 1 parça körüntü oymanız da çok güzel :thumleft:
en beyendiğim yer su altı ve rafting çekimiydi çok güzel olmuş:flower:.bende de hero 2 var yazbaşı yaptığım ege turumda çekimler yaptım ama bu şekilde düzenleyip sunmak da ayrı maharet :mrgreen:
tekeriniz düz bassın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst