10 numara video olmuş valla 10 numara gezi olmuş.hemen herşeyden 1 parça körüntü oymanız da çok güzel :thumleft:
en beyendiğim yer su altı ve rafting çekimiydi çok güzel olmuş:flower:.bende de hero 2 var yazbaşı yaptığım ege turumda çekimler yaptım ama bu şekilde düzenleyip sunmak da ayrı maharet :mrgreen:
tekeriniz düz bassın