efes kızları seçimi için arkadaşıma oy lazım arkadaşlar :))

Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
70
Bence lara günaydınla aralarında çok fazla bir fark yok. Arkadaşına başarılar diliyorum. Oy kullanıldı.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Valla lara iyi hoş da, çok amele dans ediyor... Ben oyumu büşraya verdim

Edit: yok yav, benim izlediğim R. Seytmanbetova imiş. Lara da daha ameleymiş ama, tam komedi...
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
163
Fiziği ve dansı en iyi olan büşra ergen zaten kazandı bilin
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Hayretler içindeyim;

Mesajda bira var, kızlar var, dans ediyorlar hemde kısa kıyafetlerle
birisi arkadaşım diyor oy istiyor...

ve topik harman yerine dönmemiş halen
neler oluyor, nerde bu insanlar :pl:
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
açık konuşmam gerekirse bu yarışma apaçiliğin kadınlarada sıçradığına büyük örnekler teşkil ediyor.. yarışmaya katılanların %99,9 u dans etmekden bi haber sadece vücut şovu için katılmış olan tipler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst