Efendy_iso'ya 600 rr sattım !!! (kazık da diyebiliriz :D )

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233





:mrgreen:
17.12.2007 tarih ve 13:30 saat itibariyle 5680305 nolu ilandaki simsiyah, gıcır gıcır, simsiyah 600rr 'ı ismaile vermiş bulunmaktayım.


Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin !!!

İyi günlerde kullan isocan :rendeer:


(senden önce ben ispiyonladım ya) :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2004
Mesajlar
39
İki tarafada hayırlı olsun..!

alan arkadaşa kazasız belasız iyigünlerde kullanmasını diliyorum..
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Hakkaten ispiyon olmuş ya :mrgreen: Ne diyelim Allah kazasız belasız yolculuklar nasip eylesin

İspiyonu sevmem ama bu iyi olanından:p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
şu kazığın resmini görseydik:queen:

her iki arkadaşıma da hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ahoooooooo...vallaha yan yattı çamura battı bizim iso...ohhh canımaaa değsinn...

sağol Bunrecu...hayırlı olsunn İSO can...artık kafamızı şişirir...:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
vay iso kardeşim, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız:cat:
bende babaçi gibi kazığı merak ettim ama:cherry:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
hade hayırLı olsun !

İSo kardeş güzel motor kaptın galibaa:) :p
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
hayırlı ugurlu olsun:rendeer:
artık efendy_iso'yuda biay forumda goremicez:cherry::cherry:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
iso hayırlı olsun artık ezilmiceksin hadi bakim :p
bi tur versene :p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
burcu kazık atmış helal olsun bereketin bol olsun:)
iso nun bi 600rr ı var artıkın onada kazasız belasız sürüşler... hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
İso..Hemşerim...Hayırlı olsun makinan....
Kafana takma kasktan başka...Yaz fiyatına say gitsin..:cherry:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Yav sabahtır netim yok burcu ispiyonladım yazmış msn'den bende merak ediyodummm ne ispiyonuuu , yav burcu ben sana ne diyeyim aldığım motora ağzımın tadıyla bi konu bilem açtırmadın ne güzel meteye çakma planlarım vardı hepiciği gitti neyse teşekkürederim kanka

Arkadaşlar çok teşekkür ederim, Allah herkese hayalini kurduğu motoru almayı nasip etsin:rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
iso motosikletin olarak hala GT250R gözüküyor.

Ne iş... :wiinkk: :p

Ayırca MSN de neden cevap yazmıyorsun bakiiim.Korkma yeni motosikletinle tur istemem, aramızda 1000km den fazla yol var :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst