- Katılım
- 12 Ara 2012
- Mesajlar
- 651
bugun honda cg 125 motor aldım , gösterge panelıne bakınca benzin göstergesi olduğunu gördüğüm andaki yaşadığım duygu patlamasını kelimelerle anlatmam mumkun deill 
Not : Kuvvetmacunundan fırça yemezsek iyidir :cherry:
Napim arkadaş o motor o brandaya deliksiz 3 sayılık gibi girmiyormu içim yapları eriyor![]()