Edirne'den Merhaba

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
207
Merhaba Motosiklet tutkunu arkadaşlar,

motosiklet.net' in gelişmediği dönemde ikiteker.org 'da donald duck 'ın ve Ayşe şule bilgiç'in yazılarını okuyarak Lise döneminde tutulduğum bu sevdaya 2 sene önce A2 ehliyetimi alarak girmiş sayıyorum kendimi.
Ailemin ve çevremin ısrarıyla Motosiklet sahibi olamadım. :( Bende Otomobil ile adranalinimi yükseltiyorum, ufak çapta modifiyeyle uğraşıyorum.

Her türlü engellemelere rağmen buna eşimde dahil:) Bu ateş sönmeyip, tam tersine körüklendi.

En kısa zamanda motorcular kervanına katılmak için çalışmalarım sürüyor.(Eşimi ikna çalışmalarım)

Bol forumlu ve kazasız günler diliyorum...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Hoşgeldin aramıza arkadaşım. Bende edirnedenim. Umarım kalıcı olursun bu sitede:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
abe siz needersiniz buralarda bakayııım
kop gel kızanım buralara bekleriz seni bea
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Abe bende edirnedenim bea
Toprğam sen neredesin ne iş yaparsın bea
Motoru ne kadar sevüün, neden bu kadar geç kaldın,
Oşgeldin bea
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
207
A be kızanlar , Edirneliyim demedimki Edirneden dedim :) Ama Yaşadığım Şehri çok seviyorum. Ankaralıyım Arkadaşlar, 8 sene Samsunda, 5 sene İstanbulda(Ataköy Lisesi Mezunuyum),4 senede Kırklarelinde yaşadım, Tahsilimi Balıkesirde yaptım. Şimdi Edirneye yerleştim. Sakal , Selimiye Devlet Hastanesi'nde çalışıyorum öncesinde Özel Trakya Hastanesindeydim.

Hoşbulduk arkadaşlar, Aman tekerinize taş gelmesin..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin arkadaşım
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
..Carmentality..' Alıntı:
A be kızanlar , Edirneliyim demedimki Edirneden dedim :) Ama Yaşadığım Şehri çok seviyorum. Ankaralıyım Arkadaşlar, 8 sene Samsunda, 5 sene İstanbulda(Ataköy Lisesi Mezunuyum),4 senede Kırklarelinde yaşadım, Tahsilimi Balıkesirde yaptım. Şimdi Edirneye yerleştim. Sakal , Selimiye Devlet Hastanesi'nde çalışıyorum öncesinde Özel Trakya Hastanesindeydim.

Hoşbulduk arkadaşlar, Aman tekerinize taş gelmesin..
Motorun var mı bea
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
90
gunaydın tarakyalı kankalar varmı oralarda cbr cilerben babaeskiden

sakal heryerde varsın hee nereye gıtsem karsıma cıkıon senı gezentı senı:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst