Ebc mi Newfren mi?

Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
180
Merhabalar dostlar,motorumun debriyaj balatalarını değiştirmek istiyorum.Bu iki marka arasında karar veremedim,yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
bilmiyorum bro bilen birininde çıkıcağını hiç sanmıyorum, bence ucuz olanı al
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
2 markada iyi diye biliyorum , asl'olan sizin motorun debriyaj balatası hangi maddeden mamül , buna göre yağ tipi dahi etkendir , fiber vesair gibi birden çok madde ile imal edildiklerini biliyorum , dolayısı ile orjinalden şaşmayın , değilsede aslına uygun olanı seçin.

Ek : Değişmişken sac'larıda yenileyin derim.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
180
Cevap için teşekkür ederim.Motorum vulcan 800 . açıkçası hangi malzemeden olduğu hakkında bir bilgim yok,malesef
 
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
40
muhtelif bir kaç ebc ekipmanları kullandım,nispeten memnun kaldım diyebilirim bilakis organik fren balataları..
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
EBC gibi bir dev varken Newfren, Brenta gibi kalite bazında düşük ürünleri tercih etmek mantıklı değil.

Ben de EBC kullanıyorum. Cruiser için organik balataları tercih ediniz. Kilerci Motorlu Araçlar (KMA) distribütörüdür. Oraya uğrayıp motosikletiniz model ve üretim yılını verirseniz ellerindeki broşürlerden size uygun balataları bulup vereceklerdir.

Daha iyi fren performansı almak için sinterli tercih etmeyiniz, zira bu tip balatalar yüksek aşındırma oranına sahiptir ve ciddi süratlerde seyreden makineler için daha uygundur.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
180
EBC gibi bir dev varken Newfren, Brenta gibi kalite bazında düşük ürünleri tercih etmek mantıklı değil.

Ben de EBC kullanıyorum. Cruiser için organik balataları tercih ediniz. Kilerci Motorlu Araçlar (KMA) distribütörüdür. Oraya uğrayıp motosikletiniz model ve üretim yılını verirseniz ellerindeki broşürlerden size uygun balataları bulup vereceklerdir.

Daha iyi fren performansı almak için sinterli tercih etmeyiniz, zira bu tip balatalar yüksek aşındırma oranına sahiptir ve ciddi süratlerde seyreden makineler için daha uygundur.

Yorumunuzdan sonra sanırım düşünmeden ebc alacağım.Ck serisi organik ve fiyat olarak uygun.Sizce saçları değiştirmeli miyim? Son olarak yaylar değişecek,ölçüleri servis limitinin 0.1 mm altındayı.Çok teşekkürler
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Yorumunuzdan sonra sanırım düşünmeden ebc alacağım.Ck serisi organik ve fiyat olarak uygun.Sizce saçları değiştirmeli miyim? Son olarak yaylar değişecek,ölçüleri servis limitinin 0.1 mm altındayı.Çok teşekkürler

Sacları değiştirmek için çok geçerli bir sebebiniz olması lazım. Gerek olmaz. Yayları orijinal almanızı tavsiye ederim. 0,1 mm kesinlikle çok düşük bir miktar ama motosikletinizin marka/modeline bakınca en az 10-12 yaşlarında olduğunu düşünüyorum. Zamana bağlı olarak özelliklerini yitirmiş olabilirler.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Daha iyi fren performansı almak için sinterli tercih etmeyiniz, zira bu tip balatalar yüksek aşındırma oranına sahiptir ve ciddi süratlerde seyreden makineler için daha uygundur.

Yalnız konu "Debriyaj" balatası üzerine , sac'larda fren sac'ı değil , debriyaj sac'ları , yaylar hakeza debriyaj fren değil , sanki konuyu "Fren" ağırlıklı yormuşsunuz gibi algıladım .

Servis limitinin altına düşmüş ise değiştirin derim.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
571
Abi italyandan her zaman için uzak dur derim. Japon, Amerikan, İngiliz, Alman tamam ama İtalyan ve fransiz... Bilemiyorum Altan bilemiyorum
😀
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Ebc kalitelidir. Kesinlikle EBC tercih edin. Debriyaj balatasında CK serisi, fren balatasında Double H(HH) serisini tercih edin.

Newfren falan iş görmez.

Sac ve yayları da değiştirmenizi tavsiye ederim. Değiştirmezseniz en azından sacları zımparalayın.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
180
Ebc kalitelidir. Kesinlikle EBC tercih edin. Debriyaj balatasında CK serisi, fren balatasında Double H(HH) serisini tercih edin.

Newfren falan iş görmez.

Sac ve yayları da değiştirmenizi tavsiye ederim. Değiştirmezseniz en azından sacları zımparalayın.
Öncelikle ilginize teşekkür ederim..Yaylar sınmış zaten onlarıda ebc marka ile değiştireceğim.Fakat saçları zımparalamak yüzey kalitesini bozup,aynı zamanda yeni debriyaja da zarar vermez mi? Daha önce duymamıştım böyle bir işlemi.Teşekkürler
 
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
160
Newfren ve Brenta marka balatalar da gayet kalitelidir ve iş görürler.

Ebc'yi tavsiye eden arkadaşlar diğer markaları kötülüyorlar, adeta çöp diye bahsediyorlar. Tamam Ebc iyidir ama diğer markalardan çöp diye bahsetmek ne kadar doğrudur, tartışılır.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Yalnız konu "Debriyaj" balatası üzerine , sac'larda fren sac'ı değil , debriyaj sac'ları , yaylar hakeza debriyaj fren değil , sanki konuyu "Fren" ağırlıklı yormuşsunuz gibi algıladım .

Servis limitinin altına düşmüş ise değiştirin derim.

Balata kısmını fren balatası olarak algılamışım. Benim hatam. Tabii ki yine EBC debriyaj balatalarını tercih etmek yanlış bir karar olmayacaktır.

Newfren ve Brenta marka balatalar da gayet kalitelidir ve iş görürler.

Ebc'yi tavsiye eden arkadaşlar diğer markaları kötülüyorlar, adeta çöp diye bahsediyorlar. Tamam Ebc iyidir ama diğer markalardan çöp diye bahsetmek ne kadar doğrudur, tartışılır.

Kimse çöp demedi zaten. EBC daha iyi dendi. Aynı motosiklette hem Brenta hem EBC kullanmış olmam da bu yorumu etkiledi. Fiyatlar arasında çok uçurum olmadığından EBC daha tercih edilir yönde olmalı. B
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst