E-5’i birbirine kattı, sosyal medyada paylaştı (Video)

Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
423
İstanbul Bahçelievler’de yoğun trafikte seyir halinde olan motosiklet sürücüsünün tehlikeli hareketleri yürekleri ağza getirdi.

Seyir halindeki araçların arasından hızla geçen sürücü, adeta kazaya davetiye çıkardı. Hem kendi canını hemde diğer sürücülerin canını tehlikeye atan sürücü, o anları kaydederek sosyal medya hesabından paylaştı.

Polis şimdi her yerde bu trafik canavarını arıyor.


[INSTA]Btyp8ulnIsl[/INSTA]

 

Ekli dosyalar

  • e5ibirbirinekatti.jpg
    e5ibirbirinekatti.jpg
    57.9 KB · Görüntüleme: 6,665
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
5 parmağın 5i bir değil.Ama kaza yapıp yaralanınca da anırmasın bariyer diye.
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
http://www.motosiklet.net/forum/kaza-raporu/155474-240km-ile-yaptigim-kaza-ilk-motorunu-alacaklar-icin-yaziyorum.html

Üyeyse ya da tanıyan varsa linki göndersin arkadaşa. Şimdi owwww müthiş izlemesi çok keyifli diye takip edip, hit kazandıranlar, allah korusun yaşayacağı kaza sonrası onu o kadar çabuk unutacaktır.

Allah akıl fikir versin.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
bana destek olmak için abone olun yazmış,kayıtta iken kaza yapıp ölürse abone olcam kaza yapmayınca eğlenceli olmuyor sıkıcı
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Doğal seleksiyon, evrenin varlığından bu yana hiç şaşmamış bir seleksiyondur.
Bu arkadaşı da es geçmeyeceğine eminim.

"Arabalar bizi sıkıştıriyyy, kimse bize saygı duymiyyy, kimse bizi insandan saymiyy"

Hayır kaza yaptığında başkasının aracına zarar verecek, milleti masrafa sokacak vaktini çalacak ona üzülüyorum.
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Vay diyecekler diye hayatımı tehlikeye atmak tamamen aptallık. Eksik kalsın bence şansını deniyor yazık böyle bir kültürümiz var. Bir baltaya sap olmayıp kendimizi böyle kanıtlamaya çalışıyoruz
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
298
Hayalimdeki motor olduğu için izledim. Şimdi biz burda izledik adam yine tıklanma aldı ?
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Arkadaşlar yeri geldiğinde hepimizin yaptığı şeyler değilmi?Bence normal görüntüler adam haz alıyorsa, tehlikeli olup olmaması görecelidir böyle sürüşü onaylamıyorum ama aynısının araba versiyonlarıda var hatta 3 lü 5 li birbirini takip edenlere çok rastladım...

Büyük makineye binipte tın tın sürecek adam yok kadar azdır...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Lakin bana kamera açısı ile oynanmış gibi geldi. Araçların o kadar dar değilki... Bizde geçiyoruz her sabah o araçların arasından. Ayrıca bu kimmiş? Ben sabah trafiğinde 2-3 tane maxiscooter biliyorum 250'lik. Oturur önlerinde şapka çıkartırlar. Onlarda t....k kimsede yok. Gerçek kan çekilmesi bir de onları izleyip görün.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Milletçe ne meraklıymışız aksiyona. Herkes yetenekli, herkes cesaretli.

Her gün böyle sürüp sağlam kalanlar size helal olsun, şapka çıkartıyorum.

Ben böyle sürsem en az 5 kez ölmüştüm.
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
97
Abicim kolu bacağı kopmuş kanlı kaza fotoları koymayın diyorsunuz taziye bölümüne. Koyanlara kızıp resimleri kaldırtıyorsunuz. Hatta keşki resim koymasaydınız merhumun akrabası görecek diye çekiniyorsunuz.

Ben o arkadaşlara sesleniyorum. Lütfen bu ve bu gibi başlıklara da itiraz edelim. Böyle haber yapıp siteye koymak bence genç motorculara çok kötü örnek olmak demek.
 
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
326
Ölüm "yahu kapım açık kalmış bi kapatayımına" , yada "kamyon yine yağ akıtıyor ama artık haftaya yaptırayımına" bakıyor. Allah hepimizi esirgesin, bunlarada akıl fikir versin.
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Bu tür sürücülerden sonra işte kötü gözle bakılıyor. Şahsen araba kullanırken yanımdan böyle biri geçse iyi söverim.
Bir gün uzun yolda araba sürerken bir motorlu egzozlu heralde baya yakınımdan geçti ayrıca gaz verdi baya korktum o an, bilmeme rağmen uzaktan gelişini bi tedirgin oldum noluyoruz dedim. Yani eğer acemi sürücü varsa o arabaların içinde o an korkudan direksiyonu kırsa kaza yapsa... Sürerken bazı şeyleride düşünmek lazım tek can bizimki değil.. Bunların ki artık üye kazanmak amaçlı can değil !
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Arkadaşlar yeri geldiğinde hepimizin yaptığı şeyler değilmi?Bence normal görüntüler adam haz alıyorsa, tehlikeli olup olmaması görecelidir böyle sürüşü onaylamıyorum ama aynısının araba versiyonlarıda var hatta 3 lü 5 li birbirini takip edenlere çok rastladım...

Büyük makineye binipte tın tın sürecek adam yok kadar azdır...

aradanda geçiyoruz makasta atıyoruzda akan bir trafik yok üstteki videoda saniye gözükmüyor golf ün arkasından sanırım ufacık bi aradan makas atıyor araçta fren yapıyor o sırada biraz daha sert bi fren yapsaydı selası okunurdu belki ben bu kadar cesaretli değilim ölümü düşünmeden yaşamak bu olsa gerek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst