dylancıda saygılar

Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
cok sevdigim dylan nımdan vaz gecıyorum kawasaki ninja 250R düsünüyorum sizde tavsıye edrmısınız
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Hoşgeldin arkadaşım , kendini biraz daha tanıtırsan daha iyi kaynaşmış oluruz , Ninja 250 kullanmadım bilmiyorum ama kullanan arkadaşlar ne derler bilemem....
 
Katılım
18 Şub 2010
Mesajlar
24
Dylan satanlar hep üzgün :pr: , iyice bir düşün derim :wiinkk:
Tabii zevk senin keyif senin hayırlısı olsun ...
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
tarzını değiştiriyosun..iyi düşün derim..2side birbirinden çok farklı mekanizmalar..ninja dylanın 2katı gücünde bi alet..eğer ilk vitesli motorunsa dikkatli ol..ninja250 kullanan arkadaşlar yardımcı olacaktır sana daha fazla..şimdiden hayırlı olsun..:)
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
çok iyi bir karar vermiş olursun inan daylan ile aynı yakar. ve orjinal japon yapımı çok gösterişli hatta yeşil olanı tavsiye ederim.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
nınja aldım sıfır ama sıyah cok memnunum ılk turum zonguldak oldu race görünümlü enduru dıyebılırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst