Dylan ekibi bu sefer Kıyıköy'ü keşfe çıktı

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Bu hafta Çilingöz'e gitme planı yapıp, Kastro ve Kıyıköy'e gittik. Yolculuğumuz maceralı olmasada vardığımız yerdeki aktivitelerimiz hayli hareketliydi! Kastro muhteşem güzel bir yer. Denizi de oldukça güzel görüyor. Bol bol video ve fotoğraf çektik. Ancak bunları toparlayıp buraya koymamız biraz zaman alacak. Şimdilik kötü de olsa yol videolarını verelim. Fotoğraflar ve gezi raporu çook yakında...

KIYIKÖY I - Gidiş
[GV]-321650516038605747[/GV]


KIYIKÖY II - Gidiş
[GV]2986836121447002131[/GV]


KIYIKÖY III - Mangal partisi, Dalgalarla Eğlence, Kurtarma Operasyonu ve Eve Dönüş
[GV]-6416085050168668802[/GV]

kiyikoy_001.jpg


kiyikoy_002.jpg


kiyikoy_003.jpg


kiyikoy_004.jpg


kiyikoy_005.jpg


kiyikoy_006.jpg


kiyikoy_007.jpg


kiyikoy_008.jpg


kiyikoy_009.jpg


kiyikoy_010.jpg


kiyikoy_011.jpg


kiyikoy_012.jpg


kiyikoy_013.jpg


kiyikoy_014.jpg


kiyikoy_015.jpg


kiyikoy_016.jpg


kiyikoy_017.jpg


kiyikoy_018.jpg


kiyikoy_019.jpg


kiyikoy_020.jpg


kiyikoy_021.jpg


kiyikoy_022.jpg


kiyikoy_023.jpg


kiyikoy_024.jpg


kiyikoy_025.jpg


kiyikoy_026.jpg


kiyikoy_027.jpg


kiyikoy_028.jpg


kiyikoy_029.jpg


kiyikoy_030.jpg


kiyikoy_031.jpg


kiyikoy_032.jpg


kiyikoy_033.jpg


kiyikoy_034.jpg


kiyikoy_035.jpg


kiyikoy_036.jpg


kiyikoy_037.jpg


kiyikoy_038.jpg


kiyikoy_039.jpg


kiyikoy_040.jpg


kiyikoy_041.jpg


kiyikoy_042.jpg


kiyikoy_043.jpg


kiyikoy_044.jpg


kiyikoy_045.jpg


kiyikoy_046.jpg


kiyikoy_047.jpg


kiyikoy_048.jpg


kiyikoy_049.jpg


kiyikoy_050.jpg


kiyikoy_051.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
122
Keşke giderken haber verseydiniz forumda ben burda ne zaman gidersiniz diye bekliyorum aynı yerlerde gezmekten bıktım:( tek başınada sarmıyor
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Valla 3 haftadır bizim başlıkta arkadaşlara söylüyoruz. Gezilerimizi de kendi kendimize planladığımızdan Forumda haydi suraya gidiyoruz deme cesareti bulamıyoruz. malum bu tür geziler sorumluluk gerektiriyor. Şanssızlığımız gittiğimizda Kastro'da sağnak yağmur başladı kendimizi kapalı bi mekana zor attık 3 saat orada çay içtik durduk :) sonra yağmur biraz dindi kendimizi Kıyıköy'e attık (orayı da görelim merak etmeyelim diye). Öğleden sonra hava güzelleşti, güneş görmesekte hava güzeldi ve günün kalanı gittiğimize değdi.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yaavv,
Dylan çılar bizim yokluğumuzu fırsat bilip oraları buraları geziyolar:pale:

Nasıl olsa döndük Tatilden, bizden gurtuluş yok hondahayatonda çılar siziiii:p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Walla poturdak kardeşim Faik fena kızgın size.. sattılar bizi diyo.. tatildeler abicim burda olsa gelceklerdi desemde inandıramadım.. haberin olsun heh heh
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Walla poturdak kardeşim Faik fena kızgın size.. sattılar bizi diyo.. tatildeler abicim burda olsa gelceklerdi desemde inandıramadım.. haberin olsun heh heh

Vallah haklısın Erdoğan kardeş:pale:
Sonuçta döndük bizz, artıkın Faik Abiyy den usulünce özürümüzü dileyeceğiz:cat:
Haftasonu ne ediyoz:)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Ben 2 hafta yokum Tatile çıkma sırası şimdi bende! :) Motorumla Bodrum'a gidicem. Tatlısu motorcusu olduğum için kendim uçakla, motoru da feribot ile Bodrum'a göndereceğim. Ama ekip plan yapar.. sitede gidilecek bir sürü yer var..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ben 2 hafta yokum Tatile çıkma sırası şimdi bende! :) Motorumla Bodrum'a gidicem. Tatlısu motorcusu olduğum için kendim uçakla, motoru da feribot ile Bodrum'a göndereceğim. Ama ekip plan yapar.. sitede gidilecek bir sürü yer var..

Erdoğan, sen bu gidişle, motoru forumdan dijital olarak yollayıp kendini mail olarak forwardlayacak kapasiteye de ulaşırsın korkuyorum:queen::queen:
Dikkat et, 4 tekerler insafsız, ama yollar fena değil, basma sakın, 90 km. ortalama ile heryer gezilebiliyor, tecrübe ile sabit:cat:
şaane yolculuk oluyor. Pek zevkli, hele oralarda altında motur olması büyük avantaj:cat: Biz bulabildiğimiz her yeri gezebildik:)

tatlı yolculuklar, serin rüzgarlar, mola verip foto çekebileceğin güzelim virajlar dilerim:rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
heh heh güzel teknoloji aslında.
İnsan en çok uzun gezilerin eve dönüş yolculuğu sırasında böyle bir şeye ihtiyaç duyuyor..
Eve dönüş kabus gibi oluyor. Yol git git bitmiyor, yolda mola verildiğinde bazı uzuvlarımızı hissetmiyoruz ya.. fena mı olurdu o acıyı çekmeden eve ışınlanmak :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
güzel bir aktivite olmuş...paylaşım için teşekkürler...ama sizi pek bi gruplaşmış gördüm...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
311
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bencede gruplaşmışız farkında olmadan

arkadaşlar bu tip geziler sorumluluk ister gittiğimiz yer begenilmez çünkü biz kafamıza göre bir yer belirliyoruz ondan sonra buluşup gidiyoruz aslında birazda sitenin ana sayfasına yazıp çok kalabalık bir grup olarakta denenebilir bu tür geziler
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst