Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 16 Tem 2009
- Mesajlar
- 295
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar 10mılyara kadar hakkım var.
racıng tarzı dusunuyorumda hyosung veya kawasakı nınja 250r pek dusunmuyorum neden dersenız kawasakıler 2008 4 yıllık motor oldugu halde 8.5mılyar. bıraz daha koyar 0 ını alırım ama 0ınada para vermek ıstemıyorum vede 250lık oldugu ıcın cok sıkılacagım. bana ne onerırsınız motor olarak supersport, naked, racıng tarzları dusunuyorum. bana 2007-2010 model arasında km 15 bını gecmeyen ne onerebılırsınız. 10 mılyar hakkım var dedım aşagı yukarı fıyatları cıkıp ınebılırım saygılar
racıng tarzı dusunuyorumda hyosung veya kawasakı nınja 250r pek dusunmuyorum neden dersenız kawasakıler 2008 4 yıllık motor oldugu halde 8.5mılyar. bıraz daha koyar 0 ını alırım ama 0ınada para vermek ıstemıyorum vede 250lık oldugu ıcın cok sıkılacagım. bana ne onerırsınız motor olarak supersport, naked, racıng tarzları dusunuyorum. bana 2007-2010 model arasında km 15 bını gecmeyen ne onerebılırsınız. 10 mılyar hakkım var dedım aşagı yukarı fıyatları cıkıp ınebılırım saygılar