- Konu Yazar
- #1
Merhabalar,
eminim ki birçoğunuz benim gibi daha yüksek hacimli motorlara geçmeden önce hem sürüş pratiği yapmak hem de para biriktirme vs. gibi maddi sebeplerden ötürü düşük hacimli cruiser motosiklet kullanıyorsunuz.
Şahsen ben motorumdan görüntü ve ses beklerim, performans ikinci plandadır. Buna mukabil görüntüsünden çok memnunum, sesi ise oldukça tok yalnız susturuculardan mütevellit az geliyor. Motorun silindir sesi egzost sesini bastırıyor.
Üzerindeki orjinal egzosu da geri dönüş ihtimalinin zor olduğundan, garanti, istediğimi alamama gibi sebeplerden ötürü deldirmek istemiyorum, hazır egzostlar da hem bizim motorlar için üretilmiyor hem de çok pahalı. bu durumda tek çıkar yol egzost yaptırmak gibi görünüyor.
Sorularıma geçeyim:
özel yapım egzosttan gelen ses, delik egzosttan gelen sese göre nasıldır? ben tok ve gürül gürül bir ses istyorum ancak hhwak ya da screaming eagle performansını da beklemiyorum.
motorum zaten pek de güçlü değil, çekişten düşer mi, yokuşlarda iki kişi kalkışta sorun olur mu?
yakıt tüketimi artar mı? katalitik konvertör zaten bulunmuyor motorumda ve 100 km'de 4 lt civarı yakıyor. yeni egzsot, şu anki sarfiyatı geçer mi?
sorularım bu kadar, tecrübeli arkadaşlardan yardım ve yorum bekliyoruz.
eminim ki birçoğunuz benim gibi daha yüksek hacimli motorlara geçmeden önce hem sürüş pratiği yapmak hem de para biriktirme vs. gibi maddi sebeplerden ötürü düşük hacimli cruiser motosiklet kullanıyorsunuz.
Şahsen ben motorumdan görüntü ve ses beklerim, performans ikinci plandadır. Buna mukabil görüntüsünden çok memnunum, sesi ise oldukça tok yalnız susturuculardan mütevellit az geliyor. Motorun silindir sesi egzost sesini bastırıyor.
Üzerindeki orjinal egzosu da geri dönüş ihtimalinin zor olduğundan, garanti, istediğimi alamama gibi sebeplerden ötürü deldirmek istemiyorum, hazır egzostlar da hem bizim motorlar için üretilmiyor hem de çok pahalı. bu durumda tek çıkar yol egzost yaptırmak gibi görünüyor.
Sorularıma geçeyim:
özel yapım egzosttan gelen ses, delik egzosttan gelen sese göre nasıldır? ben tok ve gürül gürül bir ses istyorum ancak hhwak ya da screaming eagle performansını da beklemiyorum.
motorum zaten pek de güçlü değil, çekişten düşer mi, yokuşlarda iki kişi kalkışta sorun olur mu?
yakıt tüketimi artar mı? katalitik konvertör zaten bulunmuyor motorumda ve 100 km'de 4 lt civarı yakıyor. yeni egzsot, şu anki sarfiyatı geçer mi?
sorularım bu kadar, tecrübeli arkadaşlardan yardım ve yorum bekliyoruz.