Dürüst motosiklet ustası

Katılım
11 May 2015
Mesajlar
14
Hyosung GV 250 motorum vardı, sıkıntılı bir aletti ve sağolsun Sadullah Usta motoru ayağa kaldırdı. Sattım Honda Shadow 750 aldım. Kendisi yıllarca Honda servisinde çalışmış, yaklaşık 10 ay kadar önce ayrılıp kendi iş yerini açmıştır. Gerçekten tavsiye edebileceğim, dürüst ve yetenekli bir ustadır kendisi. İletişim bilgileri aşağıdaki linkte mevcut:

http://motosikletustasi.com
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Tork anahtarsız çalışan usta da mı var ?
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Tork anahtarının ne olduğunu bilmeyen usta olduğunu iddia edenler var :queen:

Motorun yağ değişiminde sordum ne kadar yağ koyacaksın diye

Cevap: 900g. Yani (900g)/(0,86mL/g)= 1046mL
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
14
Cidden iyi ustadır, benim için en önemli özelliği dürüst olması, kazık atma peşinde olmaması. Gittiğimde çözmediği sorun da olmadı.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
216
Sadullah'ı Honda Güngör'den iyi tanırım. Oradaki tek iyi ustaydı. Yaptığı işçilikten hiç bir zaman şikayetim olmadı. Zaten bütün büyük motorları ona emanet ederlerdi orada da. İnşallah ticari hayatında başarılı olur.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Hyosung GV 250 motorum vardı, sıkıntılı bir aletti ve sağolsun Sadullah Usta motoru ayağa kaldırdı. Sattım Honda Shadow 750 aldım. Kendisi yıllarca Honda servisinde çalışmış, yaklaşık 10 ay kadar önce ayrılıp kendi iş yerini açmıştır. Gerçekten tavsiye edebileceğim, dürüst ve yetenekli bir ustadır kendisi. İletişim bilgileri aşağıdaki linkte mevcut:

http://motosikletustasi.com

Başlığı okudum dedim hadi cvp yazayım, ama kesin kıl kuyruk birkaç kişi çıkar reklam yapıyorsunuz yazar sinirlerimi gerer diye tereddüt ettim. Yazacağım kişide Sadullah ustaydı. Kesinlikle bende tavsiye ederim, aldığı para helal olsun. Aynı zamanda hakkını yemem Beşir usta var, sefaköyde kawasaki servisi, tek başına çalışır. kesinlikle onuda tavsiye ederim.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Beşir usta benden arka firen balatası için gold parası aldı gittim brenta taktı zamanla diskim hafif'te olsa bozuldu çıkarıp çöpe attım ebc taktım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst