Durmak ya da Durmamak [Dikkat RADAR]

trafik çevirmelerinde duruyor musunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    66
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
109
Radara yakalandığınızda duruyor musunuz yoksa plakayı saklayıp devam mı?
bazı forumlarda eski tarihli çok tartışmalar okudum genellikle pek durulmadığını gördüm. güncel olarak piyasanın durumunu merak ettim.
teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nasıl bir piyasaymış o ya?
-öldürdüğünüz adamları gömüyormusunuz, gölemi atıyorsunuz diye başlık acacağım bende..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yakalandımda motoru durduruyom hemen yoldan bi balcık çamur atıp yola devam ediyodum hey allam:D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hacı radara girersen öpülmüş yanağın davası olmazmış. Bikere radar arabasının yanından 110 la geçtim. Çevirmeye varmadan sağa köy yolu giriyodu. Ordan kaçtım :) çevirmeye kadar gitmedim yani. geçen yazdı sanırsam. Plaka filan sorgulattım borcu harcı gözükmüyo. Bikaç kez sorgulattım yok. Elimede evrak gelmedi zaten. Bilmemkine plakayımı kapatsak, kaçsakmı? :) bu arada evrak mevrak koruma falan tamdı. Deneme maksatlı. Nerdeyse giriyodu kazık :)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
125lik motorla kaçmayı denemem. ama büyük motorum olsa katlanır plakalık yaptırırım. neden mi? motosiklet için hız sınırı 77 km/s olmamalı da ondan. 94le radara girdim diye 105 lira ödemiştim geçen sene. hala canım yanıyor
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
160
32 tl lik benzin için 68 tl vergi veriyoruz..... radara yakalanınca tabiki duruyorum 100-200 lira ceza bize dokunmaz alışkınız biz :D
biraz gereksiz konu olmuş gençlere yanlış örnek olur.
özetle durmak lazım kanun kaçağı değiliz ki polisten kaçalım.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar boşuna uğraşmayın çevirmeye km öncesinden girerseniz sonra istediğiniz kadar plakayı kapatınız nafile
o plaka ekrana taaaa km önceden gelir kaçamazsınız
ancak plakayı hepten sökmek lazım onuda tavsiye etmiyoruz durduk yere cezayı kitlerlerrr hemde daha beterini

polisten kaçılmaz ayrıca adamlar bütün yolları kesip bütün heryerde ekipleri var .liselilere kötü örnek olunmasın durumu farklı sancaklar
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
361
arkadaşlar radara girdiginizi farkettiginiz anda saga yol warsa yırttınız çünkü polis durdurmadan ceza yazamaz ya ben şunu merak ediyorum 3 kere saçmasapan sebeplerden ceza yedim toplamı 365 tl itelediler ya bu polisin imzalattıgı pembe ceza kagıdını imzalamasak neolur ? suçun günahın yokken bile bazı pisikopat kendini bipoksanan memurlar iteliyor temiz çocuguzya millet kasksız plakasız biniyor ama nesse
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Genelde biz cevirmelerde durmuyoruz Ya görüp geri dönüyoruz veya önünden hızlı bir sekilde geciyoruz Plaka olmadıgından pek sorun olmuyor Eger durulsa Ehliyet+Ruhsat+Plaka+Ayna+Kaska Vs sonuclardan 1.200-1.300 tl ceza kesiyorlar
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
sehir içinde (gaziantep için) 60 km yeterli oluyor e doğal olarak durdurmadıkları için durmuyorum rutin çevirme olmadıgında:)
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
247
Genelde biz cevirmelerde durmuyoruz Ya görüp geri dönüyoruz veya önünden hızlı bir sekilde geciyoruz Plaka olmadıgından pek sorun olmuyor Eger durulsa Ehliyet+Ruhsat+Plaka+Ayna+Kaska Vs sonuclardan 1.200-1.300 tl ceza kesiyorlar

bunların hiçbiri olmadan mı biniyorsunuz ? :sunny:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
gerçekten tebrik ederim cok güzel cevaplar sonrada bir araba sizi sıkıştırdıgında veya polisten kacarken kazara vuruldugunda veya kacmak için manevra yapıp yoldan cıkıp kaza yapılan birisi görürdüğümüzde sayfalarca yazıyoruz...vallahi helal olsun...bumudur doğru cevap sizce buysa bence yapın....polis uygulamasından yada radardan kaçarken ölen bir motorcuya asla üzülmem....ve hiç bir şekilde kaçanı da haklı çıkaracak sebeb yoktur.evet yapılan yanlış varmıdır vardır elbette 66 km ile normal yolda seyretmek ama bu bizi haklı cıkarmaz kanun yasa belli bu kanunlar yeni mi çıktı yıllardır gelen karayolları kanunu...Radarların amacının ceza kesmek oldugunumu sanıtyorsunuz bence değil bence caydırıcılık ve hızı engellemek mesela bizim buralarda bellidir radar yerlerı ve saatlerı g... yiyen o saatlerde bassın gaza bende dahil : ))
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yav beni hiç durdurmuyorlar yav gerçi durdursalarda ceza yazamıyorlar maalum motorun hız göstergesi 80 e kadar olunca :cherry:

Hep ful koruma geziyorum rutin çevirmedekilerde bunun herşeyi tamdır deyip hiç çevirmiyorlarda.

Valla sıkıldım artık bi gün sırf atraksiyon olsun diye beni çevirmeselerde gidip durcam beni kontrol edin dicem :p :cherry:
 
Katılım
21 Tem 2011
Mesajlar
46
Dostum kağıdı imzalamaman birşey değiştirmiyor. Ben bazen sinir oluyorum imzalamıyorum sinirden. Geçen şehir içinde 72km hızla giderken ceza yedim(hızım yüksekti kabul ediyorum). Ama ne
yapayım 319 lira ceza kesince sinir oldum imzalamıyom lan dedim. Polis te hiç istifini bozmadan ceza kağıdını verdi bana.
Böyle durumlarda imza atılan bölüme "imzadan imtina" diye bir ibare düşüyorlar.

Saygılar
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Şu ana kadar hiç durdurulmadım fakat bir gün çevirmeye yakalanırsam durarım gibime geliyor.En azından derdimi anlatmaya çalışarak şansımı denerim.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ben degilde bir arkadasim, bolunmus yolda yasal sinirin 90 km + %10 ile 99 km oldugu yolda, 101 ile radara girip durdugunda, polisin keske durmasaydiniz, durdugunuz icin ceza yazmak durumundayim, kameralar kayit yaptigi icin, kusura bakmayin demesi uzerine artik bende durmam diyorum.
Kimse kusura bakmasin, kacmayi yanlis goren cogu insan, basina geldiginde nasil kacacagini sasiriyor.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Ben degilde bir arkadasim, bolunmus yolda yasal sinirin 90 km + %10 ile 99 km oldugu yolda, 101 ile radara girip durdugunda, polisin keske durmasaydiniz, durdugunuz icin ceza yazmak durumundayim, kameralar kayit yaptigi icin, kusura bakmayin demesi uzerine artik bende durmam diyorum.
Kimse kusura bakmasin, kacmayi yanlis goren cogu insan, basina geldiginde nasil kacacagini sasiriyor.

Vay be :cyclopsan: ciddimisiniz...
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Ben degilde bir arkadasim, bolunmus yolda yasal sinirin 90 km + %10 ile 99 km oldugu yolda, 101 ile radara girip durdugunda, polisin keske durmasaydiniz, durdugunuz icin ceza yazmak durumundayim, kameralar kayit yaptigi icin, kusura bakmayin demesi uzerine artik bende durmam diyorum.
Kimse kusura bakmasin, kacmayi yanlis goren cogu insan, basina geldiginde nasil kacacagini sasiriyor.

İlginç :cyclopsan ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst