- Katılım
- 26 Haz 2014
- Mesajlar
- 1,319
Helal olsun. Çoğu tv programlarında gezi belgesellerinde gördüğüm yerlerin çoğuna gitmişsiniz. Kazasız belasız tamamlarsınız İnşallah. 
bende ucuz olur diye zamanında doğu düşünüyordum ta ki aşağıdaki sitede bir konuda o bölgedeki bir kaza sonrası yaşananları (hastaneler ve sonrası) görünceye dekAllah arkadaşımızı korusun, doğal, bozulmamış güzellikler orada eminim müthiştir, dikkatli olsun
http://advrider.com/index.php
sırf gözüm korktuğu için Avrupa diyorum ...