Dünyayı Geziyoruz!!)) (Endonezya'ya...)

Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Kıçınız ağrımıyor mu o incecik selede?

Helal olsun ne diyim büyük cesaret :cat:
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
23
Endonezya, motosiklet cenneti. Sokaklar motosiklet dolu. Doğası harika ötesi. Fakat tropik olduğundan çok nemli, hissedilir sıcaklığı çok çok artırıyor. Ben gittim, maceraperestlere kesinlikle tavsiye ederim.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Vay kimler burada, forumun eski bilginlerinden Syanur, hocam bol eğlenceli keyifli geziler, hemen takibe alıyorum sizi.

Üyeliğim yokken yorumlarını arardım, efsane geri dönmüş, umarım artık aktif olursun :)

Rks'ye Suzuki motoru takmışlar muhabbetin geldi aklıma :) hey gidi günler ya eski dostumu gördüm gibi sevindim profili görünce
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Tebrikler. Çok güzel plan. Bu arada faceteki 1000. takipçi oldum ödülümü isterim artık :))
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaslar, konuyu guncelliyorum.

Oncelikle tek basima devam ediyorum artik geziye. Arkadasim talihsizlikler yuzunden donmek zorunda kaldi. Sayfada paylastik, burada cok detaya girmek istemiyorum.

Yorum yapan arkadaslara da tesekkur ederdim )) Ben egleniyorum, gezmek keyifli. Hele ki zaman sikintisi olmayinca bir baska. Iyi dilekleriniz icin tesekkur ederim tekrar.

Aylardir siteye girmiyordum, yoldayim diye. Bir bakayim dedim. Konu actigimi bile unutmusum )))
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Ulen arkadaş bende diyorum hık hık deyip sessiz sedasız öldümü naaaaptı. Adam dünyayı geziyormuş! Way canını yidiiiim
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
abi ben 2 aylık yolculuk planı zor yaptım sen 8 ayı nasıl becerdin :) iyi gezmeler kazasız belasız sürüşler. valla kıskandım :farao:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Vay be hiç haberim olmamış şimdi öğrendim:silent:
Facebook sayfanı beğendim akşam bir bakacağım paylaşımlara:) Süpermiş :D
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Biri de çıkıp dememiş ki ya arkadaş 8 ay harcayacak vakti ve parayı hangi işle kazanıyorsunuz ? Çok pis kıskanıyor ve özeniyorum.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Vay be hiç haberim olmamış şimdi öğrendim:silent:
Facebook sayfanı beğendim akşam bir bakacağım paylaşımlara:) Süpermiş :D

Tayfun abi selamlar. Berk ben hatırladın mı sizin siteye gelmiştim Uğur çağırmıştı smt için. Uğurun numarasını bir kaç kez aradım ya kapalıydı yada artık başka numara kullanıyor. Smt bir ara ilandaydı hala duruyor mu kendileri acaba ?
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Selam kardeşim hatırladım seni:)
Smt satıldı baya oldu kardeş.

Tayfun abi selamlar. Berk ben hatırladın mı sizin siteye gelmiştim Uğur çağırmıştı smt için. Uğurun numarasını bir kaç kez aradım ya kapalıydı yada artık başka numara kullanıyor. Smt bir ara ilandaydı hala duruyor mu kendileri acaba ?
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Hadi ya .Niye o zaman almadın ki.Valla öylesini zor bulursun:(Yine bizim tadınık arkadaş aldı.
Ne olsun keyifler iyi.Ben de motoru sattım bakalım planlarım var nasıl olacak.
Tenere nasıl memnun musun?

yapma ya :pale: ben tenereyi satıyodum. sattıktan sonra smt satılmadıysa onu almak istiyordum...

bu arada nasılsın keyifler nasıl
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Hadi ya .Niye o zaman almadın ki.Valla öylesini zor bulursun:(Yine bizim tadınık arkadaş aldı.
Ne olsun keyifler iyi.Ben de motoru sattım bakalım planlarım var nasıl olacak.
Tenere nasıl memnun musun?

abi o zaman maddi durumlar sıkıntıdaydı hatta duke 690r ı falan satmıştım bir tek duke 200 kalmıştı elimde. ama toparladıktan sonra tenereyi aldım işte. şükürler olsun şuan gayet iyi. aynen sizin ki çok iyiydi o yüzden o aklıma geldi işte... şuan ilanda olanlara içim ısınmadı pek malesef.

Tenereden genel anlamda aşırı derecede memnunum yani hiç bir eksi tarafını görmedim motorun. performansı falan çok kıvamında ve kararlı bir motor. ufaktan araziyede çıktık kendisiyle anakee3 lerle bile arazide çok iyi performans verdi hiç o kadar beklemiyordum. bu yaz 3-4 bin km gibi bir uzun yolculuğumuz oldu tek sıkıntısı 300 km sonra artık popoyu iyice uyuşturuyor. 45 dklık bir moladan sonra devam ama :)birde şaka gibi trafikte acaip kıvrak bir motor o boyutlara göre. ben almadan önce insanlar al sınıfında en iyilerden biridir ve yamahanın klasiğidir kendisi falan diyolardı. aynen öyleymiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst