Dünyayı eşeğiyle geziyor

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Millet motorla gezeken helal olsun diyoruz bu adama ne demeli. Rüştü'ye söylenen bunada söylenir mi :queen:

http://webtv.hurriyet.com.tr/?cid=1&vid=6413

DÜNYAYI EŞEĞİYLE GEZİYOR

Oy ver


Çanakkale'nin Gelibolu İlçesi'ne gelen Belçikalı çılgın marangoz ustası 52 yaşındaki Sama Lgelaszlo Ivanszky, can yoldaşı eşeğiyle birlikte yaya olarak dünyayı dolaşıyor. Eski mobilyaları tamir eden marangoz ustası 52 yaşındaki Belçikalı Sama Lgelaszlo Ivanszky, 12 yıl çalışarak biriktirdiği parayla 1998 yılında İtalya'dan yaya olarak yola çıkıp dünya turu macerasına başladı. İtalya'dan satın aldığı ve adını ``Cina`` koyduğu eşeği de kendisine can yoldaşı edinen Sama Lgelaszlo Ivanszky'nin son durağı Gelibolu oldu. Sadece yaz aylarında yürüyen, kışları ise en son kaldığı ülkede yaşayan Sama Lgelaszlo Ivanszky, Bulgaristan'da geçirdiği kış mevsiminin ardından yaz mevsimiyle birlikte yeniden çıktığı yolculuğuna Türkiye ile devam etti. ``En büyük dostum, arkadaşım' dediği eşeği Cina ile birlikte 7 aydır Türkiye sınırları içerisinde Trakya bölgesinde gezen Sama Lgelaszlo Ivanszky, Edirne ve Keşan bölgelerinde gezdikten sonra Gelibolu'ya geldi. Haber- Kamera: Doğan ZELOVA / GELİBOLU (Çan
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Adam acaba hic essege sormusmu dunyayi gezmek istiyormusun diye, yazik yahu hayvana
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir sabah uyandıgında eşşegi yanında bulamazsa hiç şaşırmasın.
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
11
Adam acaba hic essege sormusmu dunyayi gezmek istiyormusun diye, yazik yahu hayvana

Katılıyorum Bence Çok Büyük Günaha Giriyor.Hiç Bir Kişinin Hiçbir Canlıya Eziyet Yada Zulüm Etmeye Hakkı Yoktur :farao:Alsın Patenle Dolansın Bisikletle Gezsin Motor Alsın Seçenekmi Yok. Hayvan Bu Dünyada Adam Öbür Dünyada Yanıcak :pale:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Katılıyorum Bence Çok Büyük Günaha Giriyor.Hiç Bir Kişinin Hiçbir Canlıya Eziyet Yada Zulüm Etmeye Hakkı Yoktur :farao:Alsın Patenle Dolansın Bisikletle Gezsin Motor Alsın Seçenekmi Yok. Hayvan Bu Dünyada Adam Öbür Dünyada Yanıcak :pale:

Arkadaş:cat:

Şahane paylaşım, adamın süpper procesi:cat:

Eşşek neden gezmek istemesin ki:silent: Bu fikir hep bende de vardı, asla yapamayacağımı biliyorum:salut:

Eşek ve insanın dostluğu 10000 yıldır var ve eşek saldın mı yola, sana yol gösterecek kadar gezmeyi sever! İnsan yanına bir sadık yoldaş ister:cat: Bu ikil bir araya geldiği zaman değmeyin keyfe: Sınırlar kalkar, dünya üzerinde özgür birer insan evladı olarak varolduğumuzu hissedebiliriz. Bu konu için lütfen kendimizi o adamın yerine koyalım, eşşeğin değil:p:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
232
yaslaninca bende siyirip boyle birisi olcam diye dusunuyorum cogu zaman :)
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Biz arabamızla, motosikletimizle gezecez diye kaç tane canlının hayatına maloluyoruz? Adam almış eşeği yanına ya da binmiş üstüne geziyor. Eşek bu, her hayvan gibi yerinde bağlasan da durmaz, zaten yürüyecek.

Ben takdir ettim, hayalini gerçekleştirmek için çabalayan her insan takdire şayandır gözümde. Amca da çok sıcakkanlıymış.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eşek halinden memnundur, dert etmeyin.Feribota da binecek.:)
Türkçe'yi çok iyi sökmüş 7 ayda,o kadar 2,5 sene dil kursuna gittim otostop yapmada bile işime yaramadı:p ,turiste dedim I'm not ingilizce:queen:
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Adam acaba hic essege sormusmu dunyayi gezmek istiyormusun diye, yazik yahu hayvana

:queen: yalniz bu biraz da, inege sormus mu kofte olmak istiyor mu gibi olmus :)

Bu arada benim de aklima gecen gun bana e-mail ile gelen bir fikra geldi :)

*************************************
Bu hikaye Trakya da gecmis gercek bir olay; Yasli bir amca, eşeginin
üzerinde karayolunda seyretmektedir.

Bunu goren trafik polisleri, amcaya takilmak isterler ve durdururlar.

Polis: Be amca, necin dakman golani? (Golan: Emniyet kemeri.)

Amca: Dakmam be işte!

Polis: E bak gordun mu, şimdi ceza keseceyik.

Amca: Kes bakalim ne keseceysan da gidecem, acele işim var.

Polis: Peki amca, cezayi sana mi yazalim yogsam esege mi?

Amca: ???

Polis: Yani cezayi sana yazarsak bes milyon ödeycen, eşeğe üc milyon
ödeycen.

Amca: Bana kes o zaman.

Polis: Neden sana keseyom amca?

Amca: Onun sicili temiz ossun, polis yapcez onu !!!!
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
8
:DDDDD süper yorumlar bende adamı taktir ettim .ben hayal kuruuyorum kuruyorum gerçekleştiremiyorum.Ama bu sefer Öğrenicem sürmeyi bu akşam başlıyorum yupii
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Bu devirde dünyada birinci sınıf hayvan düşmanı arıyosanız Türkiye' ye gelmiş. Gidip kafasına vurabilirsınız.
 
Katılım
7 May 2010
Mesajlar
28
:queen: yalniz bu biraz da, inege sormus mu kofte olmak istiyor mu gibi olmus :)

Bu arada benim de aklima gecen gun bana e-mail ile gelen bir fikra geldi :)

*************************************
Bu hikaye Trakya da gecmis gercek bir olay; Yasli bir amca, eşeginin
üzerinde karayolunda seyretmektedir.

Bunu goren trafik polisleri, amcaya takilmak isterler ve durdururlar.

Polis: Be amca, necin dakman golani? (Golan: Emniyet kemeri.)

Amca: Dakmam be işte!

Polis: E bak gordun mu, şimdi ceza keseceyik.

Amca: Kes bakalim ne keseceysan da gidecem, acele işim var.

Polis: Peki amca, cezayi sana mi yazalim yogsam esege mi?

Amca: ???

Polis: Yani cezayi sana yazarsak bes milyon ödeycen, eşeğe üc milyon
ödeycen.

Amca: Bana kes o zaman.

Polis: Neden sana keseyom amca?

Amca: Onun sicili temiz ossun, polis yapcez onu !!!!

:cat: :cat: :cat: :cat: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:

98den beri anca Türkiye'ye mi gelebilmiş? Bence bitiremez o dünya turunu bu amca. Kend ölmese eşeğin ömrü yetmez. Hayır motor değil ki bu piston sekman atıp devam edesin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ikinci el eşşeklerde km'si fazla olanı geri sarıyorlarmış alırken dikkat edin:mrgreen:eşşeğin yatması olup olmadığını kulak ve toynaklarından anlayabilirsiniz:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst