Dünyanın en Tehlikeli yolları 2 !!

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Dünyanın en tehlikeli yolları 1 mostwanted_57 kullanıcı adlı arkadaş tarafından verilmişti. burada.


buda 2. bölümü :cat:


Eğer yurtdışına çıkmayı planlıyorsanız, "geçmemeniz" gereken bu yolları not edin. Çünkü bu yollarda seyahat edebilmek, büyük cesaret istiyor...


26.jpg



En tehlikeli yollar sıralamasının birinci basamağında, İtalyan Alp'lerinde yer alan Stelvio Geçidi yolu yer alıyor.


25.jpg



Stelvio Geçidi yolu deniz seviyesinden tam 2757 metre yükseklikte. Yolculuk korkutucu olsa da, manzara nefes kesiyor.

24.jpg



Bu eski ancak hala kullanılan yol, İsviçre'de.

23.jpg


Tam adı ise, Aziz Gothard Geçidi yolu.

22.jpg


Norveç'teki bu yolun adı ise oldukça ilginç. "Trollstigen", yani "Troll Merdiveni"...

21.jpg


Eğer Pulpit Kayası yolundan düşerseniz...

20.jpg


Yere çarpmadan önce tam olarak 1000 metre "dikey" seyahat etmiş olursunuz.

19.jpg


Hiçbir hatayı kabul etmeyen yol olarak bilinen Guoliand Tünel yolu, Çin...

18.jpg



Bu geçitlerden birinin yüksekliği neredeyse 5000 metre!..

15.jpg


Şili ve Arjantin arasındaki bu geçit "Los Caracoles" olarak adlandırılmış.

14.jpg


Yılın büyük bölümünde kar ve buz kaplı olan bu yolu kamyonların yanı sıra, "çift katlı" turist otobüsleri de kullanıyor.

13.jpg


Queenstown yakınlarındaki Skippers Kanyonu.

12.jpg


10.jpg


"Halsema otoyolu"

9.jpg


"Halsema otoyolu", Filipinler'de.

8.jpg


Halsema'nın daha genel bir görüntüsü.

7.jpg


Sahra Çölü'nde yolculuk ederkense, karşınıza böyle problemler çıkabilir.

6.jpg


Kimi zaman, seyahatin sonuna geldiğinizi kolayca anlayabilirsiniz...

1.jpg



Milliyet Fotoğraf galerisinden alıntıdır.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
e5.jpg


e-5 ten daha tehlikeli yol tanımam. uçurum falan hikaye,o uçurumda bodoslama çarpıp aşağı atacak hanzo olmadıktan sonra ne tehlikesi olucak. oysa bizim trafikte pek fazlasıyla var o zatı şahanelerden:pr:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
güzel yollar hakkaten ama ilginç yollar da var. adamlar sonuçta dağa taşa yol yapmışlar kakayı oyup yol yapmışlar :) teknolojik adamlar yav :) biz belen suyunu bitirdik hemen yolu naıs yapcaz :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Fotolara baktım içim kaltı inan Erhan.:p

Ama şu Antalya yolları da berbat tehlikeliydi be..Yengen 2 gün arabanın ön koltuğuna
oturmadı valla.:cherry:

Haaa..Bidaha o yollardan gidermiyim?..Para ve izin olsa hay hay tabi ki..:p
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
siz hıc canakkale yollarına mtorlar gırdınızmı bırde karşıda otobus geldiginde
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
190
abi ne bunlar böyle:queen: özellikle 2. resim Paint de çizilmiş gibii
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Fotolara baktım içim kaltı inan Erhan.:p

Ama şu Antalya yolları da berbat tehlikeliydi be..Yengen 2 gün arabanın ön koltuğuna
oturmadı valla.:cherry:

Haaa..Bidaha o yollardan gidermiyim?..Para ve izin olsa hay hay tabi ki..:p

ama abi o antalya yollarıda tam senın R1 likti demi =) ne yatar makşna ama =))
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
87
Fotograflarin her biri digerinden daha guzel. Bir kac kez ust uste baktim :cherry: O yollarda motosiklet kullanmayi ben de cok isterdim fakat yol bos ve sadece bana ozel olursa! :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Eğer yurtdışına çıkmayı planlıyorsanız, "geçmemeniz" gereken bu yolları not edin. Çünkü bu yollarda seyahat edebilmek, büyük cesaret istiyor...
En tehlikeli yollar sıralamasının birinci basamağında, İtalyan Alp'lerinde yer alan Stelvio Geçidi yolu yer alıyor.


25.jpg



Stelvio Geçidi yolu deniz seviyesinden tam 2757 metre yükseklikte. Yolculuk korkutucu olsa da, manzara nefes kesiyor.

24.jpg

Güzelim uyarın için saol da.

Daha önce söyleseydin ya.:)

Dünyanın en tehlikeli olan bu yoluna, artık turistik gezi düzenliyor, Türk Motosikletçileri.:)

Bu kadar tehlikeli olduğunu bilsek!???.....:cherry:

DSC05943.jpg


Burası inişin bittiği yer.
DSC05948.jpg


Burası da zirvesidir. Dünyanın her yerinden akın akın motosikletçiler gelir.
Tabii gitmeye meraklıysanız karnınızı önceden doyurun.
Benden söylemesi.
Üç kuruşluk sandwich e 5 euro bayılmak zorunda kalabilirsiniz.:)

DSC05935.jpg


028c3cef.jpg


DSC09651.jpg


DSC09636.jpg




Bitmedi

Türk motosikletçilerinin fotoğraf makinalarından çıkan görüntü, gazete görüntülerinden her zaman üstündür.:)
(Bir Türk Dolomoti'lerde 1000 kaplan gücündedir derler)

2007-09-Dolomities-176.jpg


İşte Türk motosikletçisi bu kadar uzaktan bile belli oluyor.:mrgreen:

2007-09-Dolomities-177.jpg




Motoguzzi bir modeline bu virajların adını vermişti.
Oldukça hoş bir motosiklettir.

01hk8.jpg


10kx0.jpg


06vk2.jpg


Bu akşamlık bu kadar yeter.

Dünyanın en tehlikeli yolları sıralamasına girmeyi başaran diğer yollardaki Türk Motosikletçilerini yazı dizisi olarak bir ara yayınlarız.:)

Eğer tehlikeli bir yol varsa.
O yola girecek manyak bir Türk mutlaka vardır.
Bunu sakın unutmayın.:p
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
yollar süper .. ama bazıalrı varki yolculuk yaparsam yolun sonunu göremem, sanırım kalpten giderim... Bikaç sene önce kendi memleketime giderken bu yollar kadar ürkütücü olmasa da böle uçurum kenarı yollarda seyahat ettim.. Karadenizin kıyı şeridi genelde bu şekildedir.. Uçurum hemen tekerleğin altı.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
nasıl canım çekti şimdi alıcan motoru bir sağ bir sol iki aşşarı bir yukarı :p çindekine hasta oldum bir korna çalsan kafana kaya parçaları yağar herhalde paylaşım için teşekkür ederiz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu virajlar ne ki! endurucular daha tehlikeli patika yollardan gidiyor eskiden bende enduruya binerdim.
lanet olsun içimdeki altımdaki hayabusa sevgisine
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
163
Vallahi bu yollarda bende motorumla gezmek isterdim çoook deli olurdu bu yollarda seyahat.... :p :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst