Dünyanın en Tehlikeli yolları 2 !!

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Güzelim uyarın için saol da.

Daha önce söyleseydin ya.:)

Dünyanın en tehlikeli olan bu yoluna, artık turistik gezi düzenliyor, Türk Motosikletçileri.:)

Bu kadar tehlikeli olduğunu bilsek!???.....:cherry:

DSC05943.jpg


Burası inişin bittiği yer.
DSC05948.jpg


Burası da zirvesidir. Dünyanın her yerinden akın akın motosikletçiler gelir.
Tabii gitmeye meraklıysanız karnınızı önceden doyurun.
Benden söylemesi.
Üç kuruşluk sandwich e 5 euro bayılmak zorunda kalabilirsiniz.:)

DSC05935.jpg


028c3cef.jpg


DSC09651.jpg


DSC09636.jpg




Bitmedi

Türk motosikletçilerinin fotoğraf makinalarından çıkan görüntü, gazete görüntülerinden her zaman üstündür.:)
(Bir Türk Dolomoti'lerde 1000 kaplan gücündedir derler)

2007-09-Dolomities-176.jpg


İşte Türk motosikletçisi bu kadar uzaktan bile belli oluyor.:mrgreen:

2007-09-Dolomities-177.jpg




Motoguzzi bir modeline bu virajların adını vermişti.
Oldukça hoş bir motosiklettir.

01hk8.jpg


10kx0.jpg


06vk2.jpg


Bu akşamlık bu kadar yeter.

Dünyanın en tehlikeli yolları sıralamasına girmeyi başaran diğer yollardaki Türk Motosikletçilerini yazı dizisi olarak bir ara yayınlarız.:)

Eğer tehlikeli bir yol varsa.
O yola girecek manyak bir Türk mutlaka vardır.
Bunu sakın unutmayın.:p



o zaman bi çıkartma biz MT olarak yapsak abi oraya =)) hem ne sandvici mangal yakarız biz :queen::queen:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
yolla süperrr ama fazla uzaga gitmeyin Anamur-Alanya arası yolunda bunlardan aşağı kalır yanı yok
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
111
ya bi yıgın zikzak yapmişlar hem cok para gider hem bide yokus asagi bi vercekler yolu:queen::queen:sora bin motora,,tak boşa:queen::queen:ucunada bi rampa sirtada bi parasüt,,,,kral olur mübarek:bounce:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu yolları listeme dahil ettim yaşarken yapmak istediğim son 10 şey listesinde olacakları kesin
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
e5.jpg


e-5 ten daha tehlikeli yol tanımam. uçurum falan hikaye,o uçurumda bodoslama çarpıp aşağı atacak hanzo olmadıktan sonra ne tehlikesi olucak. oysa bizim trafikte pek fazlasıyla var o zatı şahanelerden:pr:


hehehe :queen::queen::queen::queen: harbiden haklısın ..... :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
walla resimer çok hoş manzaralarıyla beraber inanılmaz yollarda war ama

erzincan elazığ ylunu hiç giden warmı bilmem baş tehlike tırlar

adamlar ölümüne sollamaya giriyorlar karşıdan tırmı geliyor umurlarında değil ya adamların hiç biri gaz kesmiyor çarpışacaklarsa çarpışıyorlar ama gaz kesmek yok way ... dedim walla gözümün önünde tırın teki başka bi tırı solluyor o sırada karşı şerittende tır geliyor şeride ole bi attıki kendini adam arkadaki dereye uçuyordu walla... insanlar psikopata bağlamış türkiyede o yolda motorla sanırım bizi sollamaya bile kalkmazlar direk üstümüze sürerler bişe olsa...
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
26
herhalde sadece fotoğralarına bile bakarken başı dönen yegane üyeyim:) stelvio geçidi tuttum bu yeri.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
277
en cok yasıyacagım korku 7.resimdeki pulpit kayasının üzerinde yaşıyacagım korku olurdu herlade muazzam ve müthiş bir yermiş...bi ayagın kaysa tamamdır yada kaya bir kaysa offf:mrgreen:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
sürülmesi en keyif vercek yol bence 1 numara en korkulcak yerde pulpit kayası
en tehlikeli yolda istanbul E-5 özellikle 6 ile 7 saatleri arasında:)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
muhteşem yollar (manzara olarak) ben zaten düz yolda da motor kullanamadıgım için şimdi o yollarda motor kullanmak var gibi hayallere kapılamıyorum :cherry:

bakarken bile öldüm kalp atışlarım hızlandı o yollarda seyahat ettiğimi düşünmek bile istemiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst