Dünya kupası final favoriniz?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlk maçlar tamamlandı, milli takımımız Bodrum'da tatilde olduğu için daha objektif bakabiliriz diye düşünüyorum.Yapmadan ölmek istemediğim icraatlarımdan biri takımımızında bulunduğu bi dünya kupasında seyirci olmak.

Ben Fransa vs Belçika olur diyorum, Sizin favoriniz hangi takımlar?
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Arjantin veya Brezilya. Ama Arjantin olsun istiyorum. Fransa bence pek iyi değil, bugün Perulular'ın beceriksizliği yüzünden kurtuldu.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bizim sokakta hep kızlar vardı. Lanet olsun çocukluğum evcilik oynamakla geçti hep.
Ben istemez miydim meşin topun peşinden koşayım, ofsaytı soran kızlara ne olduğunu anlatayım, cine5 yıllarında sırf rahmetli babamla bira tokuşturmak için Fenerbahçenin maçlarını zoraki izlemek zorunda kalayım.

Velhasıl favorim Rusya.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Almanya yada Brezilya diyorum.

Biz zaten 50 yılda bir falan katılıyoruz. :queen:
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Portekiz grubunda iyi işler yaptı.(ronaldo sayesinde)

Ronaldo'cu olduğumdan favorim portekiz ama.
(çabuk messiciler gelmeden):queen:

Güney amerikalılar vasatlar bu dünya kupasında.

Hırvatistan,belçika süpriz yapabilirler.
 
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
256
Biraz garip gelebilir bu dusuncem. Bana faydasi olmayan hicbirseyin onemi yoktur.

Diyelimki favori takiminiz 1. Geldi. Sampiyon oldu eeeee otv mi dusecek
Kdv mi kalkacak.
Hayatimda ne gbi dsgklik olacak.

Parayi kaldiran onlar olacak yuzu gulen sizler.

Tuhafima gdio.

Misal dyelimki turkiyede yada avrupada fenerbahce 10 yil byunca sapiyon oldu ne faydasi var bana

Yada galatasaray
Yada bjk
Yada herhangi bir takim
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Biraz garip gelebilir bu dusuncem. Bana faydasi olmayan hicbirseyin onemi yoktur.

Diyelimki favori takiminiz 1. Geldi. Sampiyon oldu eeeee otv mi dusecek
Kdv mi kalkacak.
Hayatimda ne gbi dsgklik olacak.

Parayi kaldiran onlar olacak yuzu gulen sizler.

Tuhafima gdio.

Misal dyelimki turkiyede yada avrupada fenerbahce 10 yil byunca sapiyon oldu ne faydasi var bana

Yada galatasaray
Yada bjk
Yada herhangi bir takim

İlk örnek doğru da ikincisi yanlış. Bir Türk takımının 10 yıl üstüste Avrupa şampiyonu olması dolaylı yollardan çok da güzel fayda sağlar ülkeye. Milyarlarca dolar para dönen bir sektörden bahsediyoruz sonuçta. Keza Türkiye turnuvaya katılabilmiş olsa ve şampiyon olsaydı onun da dolaylı yoldan çok faydası olurdu.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Bana faydası olmayan hiç bir şeyin önemi yoktur ne demek. Hiç mi zevkin yapmaktan ya da takip etmekten hoşlandığın bir şey yok. Tüm dünya şu an futbolu konuşuyor, burda da konuşmanın tahmin yapmanın kime ne zararı var. Bıkmadınız mı siyasetten seçimden. Bu forumun da sana faydası yok ona bakarsan. Hayat devam ediyor zevk almaya bakın, ot gibi yaşamayın.
Favorim Almanya ancak finali şimdiden tahmin etmek zor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben izlerken çok keyif alıyorum, hele desteklediğim takım kazanırsa moralim %100 oluyo. Bana manevi olarak faydası var 😀
 
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
256
Size bir soru soracagim

Neden milyon dolarlar verip futbolcu aliyorlar.

Iyi oynasin diyemi

Sizce oyle olsaydi bir takim cikipta as ve yedek olarak dunyadaki tum iyi oyunculari milyon dolara alip bir takim kurup her sene ulkesinde ve dunyada sampiyon olamazmi.

Hala daha uyanmadinizmi donen şikelere.

Nasil zevk alinir ki.

Bu kadar paranin bir oyuncuya verilmesinin sebebi su olabilirmi

""" istedigi zaman profesyonelce topu cevirebilsin istedigi zaman gol pozisyonu yaratip istedigi zaman hissettirmeden pozisyonu bozabilsin""


Onyargisiz bir dusunun lutfen

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------

Yani dunyanin en iyi oyuncularinin oldugu bir macta 90 dakika ve uzatmalarda ve beraberlik uzatmalarinda bile GOL cikmamasi ve macin penaltilara kalmasi TUHAFINIZA GITMIYORMU.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Size bir soru soracagim

Neden milyon dolarlar verip futbolcu aliyorlar.

Iyi oynasin diyemi

Sizce oyle olsaydi bir takim cikipta as ve yedek olarak dunyadaki tum iyi oyunculari milyon dolara alip bir takim kurup her sene ulkesinde ve dunyada sampiyon olamazmi.

Hala daha uyanmadinizmi donen şikelere.

Nasil zevk alinir ki.

Bu kadar paranin bir oyuncuya verilmesinin sebebi su olabilirmi

""" istedigi zaman profesyonelce topu cevirebilsin istedigi zaman gol pozisyonu yaratip istedigi zaman hissettirmeden pozisyonu bozabilsin""


Onyargisiz bir dusunun lutfen
Dünyanın en iyi oyuncularını 11 ya da 22 içine sığdırmak mümkün mü? Bunu geç sana göre en iyi 11i topla şampiyon olacağının garantisi var mı? İnsan bunlar yaw, robot mu? Bu nasıl bir düşünce tarzı yaw. Milyon dolar alıyorlar, hak ediyor etmiyora girerseniz ohoo.
 
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
256
Neden mumkun olmasinki. Yani bi bursaspor erzincan sporla berabere kaliyor. Hicmi tuhafiniza gitmiyor.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Basketle karıştırıyorsunuz herhalde. Uzatmalarda bile gol olmaması neden tuhaf olsun bu takımlarda kaleci ve defansın görevi yok mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

Neden mumkun olmasinki. Yani bi bursaspor erzincan sporla berabere kaliyor. Hicmi tuhafiniza gitmiyor.
Peki dünya şampiyonu Almanya Meksikaya yenildi senin mantığa göre Almanya şike mi yaptı yani?
Yaw hocam nerden tutarsan elinde kalıyor bilmediğin anlamadığın konulara yazma bari futbolla ilgilenmiyorum anlamam de eyvallah.
 
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
256
Tamam haklisin. Ben yeni uyandim ne yazdgimi bilememisim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

Resmen sike yapti iste.
 
Katılım
24 Ara 2017
Mesajlar
139
Gönlümden senegal ve nijerya geciyor beyaz batili yillarca sömürdü kupayi bari alsinlar ama sanmiyorum birinden biri ceyrek finale kalsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alamanya is defeated
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst