Dünya Enduro Şampiyonası 4. etap yarışları sona erdi

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
MUĞLA (CİHAN)- Türkiye Motosiklet Federasyonu ve Orman Spor Kulübü tarafından organize edilen Dünya Enduro Şampiyonası'nın 4´ncü ayağı Muğla’nın Fethiye ilçesinde sona erdi.
11 ülkeden 74 sporcunun katıldığı ikinci gün yarışmalarına 68 sporcu katıldı. Esenköy Akdeniz Offroad Park’ta ter döken sporcular, yorucu etapların ardından kupalarını almanın sevincini yaşadı. Salı Pazarı Meydanı'ndaki Padok alanında yapılan törende İspanya 2, Finlandiya 2, Fransa ve İtalya’da birer birincilik kazandı. Enduro birde Finlandiya’dan Matti Siestola birinci, aynı ülkeden Juha Salminan ikinci, Fransa’dan Rodrig Thain’de üçüncü olurken, Enduro iki de; Fransa’dan Antoine Meo birinci, yine aynı ülkeden Alexendra Pierre Renet ikinci, İspanya’dan Christobal Guer Roro üçüncü oldular. Enduro 3’te Finlandiya’dan Mika Ahola birinci, aynı ülkeden Makro Tarkkala ikinci, İsviçre’den Jeakim Ljunggren ise üçüncü oldu. 125 cc’de; İtalya’dan Jonathan Manzi birinci, Portekiz’den Luis Oliveira ikinci, İspanya’dan Paul Botello’da üçüncü olurken, Enduro Junior’da; İspanya’dan Maria Roman birinci, Fransa’dan Romain Dumontıer ikinci, Fransa’dan Jeremy Joll üçüncü olurken, Xtreme testte ise, İtalya’dan Alex Salvıni birinci, Amerika’dan Jan Blythe ikinci, Portekiz’den Luis Oliveıra da üçüncü oldu.
Türkiyeyi temsil eden İsmail özgül Enduro 1’de 10’ncu, Kağan Tuna’da 11’nci olurken, Enduro 2’de; Şakir Şenkalaycı 13’ncü, Fırat Şahin 14’ncü, Enduro 3’te ise, Serkan Özdemir 11’nci, Kunter Kuşçu 12’nci sırada tamamladı. CİHAN
 

Ekli dosyalar

  • IMG_2100.jpg
    IMG_2100.jpg
    17.7 KB · Görüntüleme: 7,086

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sanirim iddiaa ya dahil degildi yarislar, pek ilgi çekmemis.:p
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
İsmail ve Kagan güzel dereceler almış bence dünya capında 10-11 olmak iyi bir başarı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst