- Konu Yazar
- #1
Selamlar arkadaşlar,
Ben Üsküdar'dan Bahadır. 30 yaşındayım. Yaklaşık 2 ay önce hiç aklımdan geçmiyorken aniden motosiklete başlamaya karar verdim. Hemen ehliyet kursu araştırdım ve kayıt oldum. 2004 yılında B sınıfı ehliyeti aldığım için sadece direksiyon eğitimlerine giderek (daha önce bir tecrübem yoktu) direksiyon sınavına girdim ve cuma günü ehliyetimi teslim aldım.
İlk olarak scooter düşünüyordum. 2 ay motosikletleri araştırarak tanımaya başlayınca fikrim değişti ve vitesli almaya karar verdim. Bu sefer de CBR 125-250 arasında gidip gelmeye başladım. Karar verme aşaması epeyce canımı sıktı açıkçası. Hangi motosikleti alacağıma karar vermeden önce AGV K5 marka kask, IXS marka mont ve Macna marka bir deli eldiven satın aldım. Motosikletle sadece şehir içi değil, bir süre tecrübe ettikten sonra arada bir uzun yolculuklar da yapmayı düşünüyorum. Bu yüzden CBR 250 almaya karar verdim ve dün (11 temmuz) motosikletimi Honda bayiinden teslim aldım. İkinci ele yönelmedim çünkü sıfır motosikletle arasında fiyat olarak pek fark yoktu. Motosikletin üzerindeki lastiklerle ilgili fazlaca olumsuz yorum okuduğum için Pirelli Diablo Rosso II lastik satın aldım ve motosikleti teslim almadan önce lastikleri değiştirttim. Şimdi de koruma takozu alıp almamak arasında gidip geliyorum.
Evim Üsküdar'da. Motosikleti Pendik'teki bayiiden aldım. Sadece 4 kez aldığım direksiyon eğitimi ve direksiyon sınavı dışında bir tecrübem olmadığı için ilk ciddi trafik tecrübemde biraz panik yapacağımı düşünüyordum ama trafiğe çıktıktan 5 dakika sonra hiç heyecan kalmadı diyebilirim. Motosiklet sahibi olduğum gün 98 km. yaptım. İnşallah aksilik olmazsa ay sonuna kadar 1000 km. bakımına gitmeyi düşünüyorum.
Çok merkezi bir yerde oturduğum için motosikleti park edeceğim hiçbir yer yok. Motosikleti evin önüne mümkün değil koyamam. Bir gecede çalarlar. Otoparkların günlük ve saatlik ücretleri çok pahalı ama birkaç gün mecbur vereceğim. Mesela bu gece 02:00'de giriş yaptım. Muhtemelen 14:00 gibi alacağım ve bunun için 19 TL ücret ödemem gerekecek.
Şöyle bir sorunum var:
Üsküdar'daki (sahile yakın) hiçbir otopark aylık üyelik kabul etmiyor. Gerekçeleri motosiklet sürücülerinin otoparka girip çıktığı esnada araçları çizmeleriymiş. Kesinlikle açık/kapalı hiçbir otoparka kabul ettiremedim. Bu arada kardeşim de farklı bir motosiklet satın aldı. Yani Üsküdar'da acil olarak 2 motosiklet için aylık üyelik kabul eden otopark arayışımız var. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim.
Maşallah deyin
Allah hepimize kazasız belasız, hayırlı sürüşler nasip etsin.

Ben Üsküdar'dan Bahadır. 30 yaşındayım. Yaklaşık 2 ay önce hiç aklımdan geçmiyorken aniden motosiklete başlamaya karar verdim. Hemen ehliyet kursu araştırdım ve kayıt oldum. 2004 yılında B sınıfı ehliyeti aldığım için sadece direksiyon eğitimlerine giderek (daha önce bir tecrübem yoktu) direksiyon sınavına girdim ve cuma günü ehliyetimi teslim aldım.
İlk olarak scooter düşünüyordum. 2 ay motosikletleri araştırarak tanımaya başlayınca fikrim değişti ve vitesli almaya karar verdim. Bu sefer de CBR 125-250 arasında gidip gelmeye başladım. Karar verme aşaması epeyce canımı sıktı açıkçası. Hangi motosikleti alacağıma karar vermeden önce AGV K5 marka kask, IXS marka mont ve Macna marka bir deli eldiven satın aldım. Motosikletle sadece şehir içi değil, bir süre tecrübe ettikten sonra arada bir uzun yolculuklar da yapmayı düşünüyorum. Bu yüzden CBR 250 almaya karar verdim ve dün (11 temmuz) motosikletimi Honda bayiinden teslim aldım. İkinci ele yönelmedim çünkü sıfır motosikletle arasında fiyat olarak pek fark yoktu. Motosikletin üzerindeki lastiklerle ilgili fazlaca olumsuz yorum okuduğum için Pirelli Diablo Rosso II lastik satın aldım ve motosikleti teslim almadan önce lastikleri değiştirttim. Şimdi de koruma takozu alıp almamak arasında gidip geliyorum.
Evim Üsküdar'da. Motosikleti Pendik'teki bayiiden aldım. Sadece 4 kez aldığım direksiyon eğitimi ve direksiyon sınavı dışında bir tecrübem olmadığı için ilk ciddi trafik tecrübemde biraz panik yapacağımı düşünüyordum ama trafiğe çıktıktan 5 dakika sonra hiç heyecan kalmadı diyebilirim. Motosiklet sahibi olduğum gün 98 km. yaptım. İnşallah aksilik olmazsa ay sonuna kadar 1000 km. bakımına gitmeyi düşünüyorum.
Çok merkezi bir yerde oturduğum için motosikleti park edeceğim hiçbir yer yok. Motosikleti evin önüne mümkün değil koyamam. Bir gecede çalarlar. Otoparkların günlük ve saatlik ücretleri çok pahalı ama birkaç gün mecbur vereceğim. Mesela bu gece 02:00'de giriş yaptım. Muhtemelen 14:00 gibi alacağım ve bunun için 19 TL ücret ödemem gerekecek.
Şöyle bir sorunum var:
Üsküdar'daki (sahile yakın) hiçbir otopark aylık üyelik kabul etmiyor. Gerekçeleri motosiklet sürücülerinin otoparka girip çıktığı esnada araçları çizmeleriymiş. Kesinlikle açık/kapalı hiçbir otoparka kabul ettiremedim. Bu arada kardeşim de farklı bir motosiklet satın aldı. Yani Üsküdar'da acil olarak 2 motosiklet için aylık üyelik kabul eden otopark arayışımız var. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim.
Maşallah deyin
