- Katılım
- 30 Kas 2011
- Mesajlar
- 1,121
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Dün gece saat 24:05 sıraları, bilenler vardır diye söylüyorum; bergama da lassanın orda ışıklarda ben ana yoldan dikiliden bergama yönüne doğru gidiyorum, kasalı bir araçta soma tarafından tali yoldan geliyor. Işıklar gece belli bir saatten sonra yanıp sönmeye bırakılıyor, yani benim yönümde sarı yanıp sönüyor, kamyonetin geldiği yönde de kırmızı yanıp sönüyor. Bu demek oluyor ki; kamyonet ana yola çıkmadan önce kontrol edicek gelen giden varsa bekleyecek, yoksa yola çıkacak, bende hızı mı azaltıp herhangi bir tehlikeye karşı kontrollü geçicem.
Neyse ben bu gerizekalının geldiğini geldiğini ve durmama ihtimalinin yüksek olduğunu bilerek kavşağa yayaklaştım ve aynen tahminim gibi oldu bu aptal yaratık durmadı, bende onu korkutmak için sanki tehlikeden habersizmiş, son anda farketmişim gibi son anda kazıklayarak fren yaptım. Adam benim görmediğimi sandı, 3 metre falan tekerlekler kilitli bir şekilde frenleyerek kaydı, zaten amacım ona bu korkuyu yaşatmaktı ve oldu da.
Şimdi gelelim sonrasına: bu cahil şerefsiz kafasını camdan çıkarıp ne yapıyorsun sen bana lamba yanıp sönüyor gibilerinden bağrındı, bende açtım ağzımı len sana kırmızı yanıp sönüyor, bana sarı yanıp sönüyor diye üzerine yürür şekilde atarlandım. Bu gerizekalı hala sen bekliceksin diye konuşuyor, kafam bir attı motorla arabanın dibine kadar geldim tam motordan iniyordum basıp kaçtı fakat o kadar sinirlendim ki kaçarken arkasından dursun diye bağırarak küfür ettim duyudu ama durmadı.
Nasıl bir ülkede yaşıyoruz, insanların bu kadar cahil, bu kadar basit (hatta bilmesen bile tahminen anlaşılabilecek) kuralların bile bilinmediği gerizekalılarla dolu olan bir ülkede
Ulan be aptal orada hiç ışık olmasa bile zaten yine yol hakkının bende olduğu belli, IQ su 60 olan adam bile bunu tahmin edebilir gerizekalı herif.
Neyse ben bu gerizekalının geldiğini geldiğini ve durmama ihtimalinin yüksek olduğunu bilerek kavşağa yayaklaştım ve aynen tahminim gibi oldu bu aptal yaratık durmadı, bende onu korkutmak için sanki tehlikeden habersizmiş, son anda farketmişim gibi son anda kazıklayarak fren yaptım. Adam benim görmediğimi sandı, 3 metre falan tekerlekler kilitli bir şekilde frenleyerek kaydı, zaten amacım ona bu korkuyu yaşatmaktı ve oldu da.
Şimdi gelelim sonrasına: bu cahil şerefsiz kafasını camdan çıkarıp ne yapıyorsun sen bana lamba yanıp sönüyor gibilerinden bağrındı, bende açtım ağzımı len sana kırmızı yanıp sönüyor, bana sarı yanıp sönüyor diye üzerine yürür şekilde atarlandım. Bu gerizekalı hala sen bekliceksin diye konuşuyor, kafam bir attı motorla arabanın dibine kadar geldim tam motordan iniyordum basıp kaçtı fakat o kadar sinirlendim ki kaçarken arkasından dursun diye bağırarak küfür ettim duyudu ama durmadı.
Nasıl bir ülkede yaşıyoruz, insanların bu kadar cahil, bu kadar basit (hatta bilmesen bile tahminen anlaşılabilecek) kuralların bile bilinmediği gerizekalılarla dolu olan bir ülkede