Ducati Monster Diesel (Foto Galeri)

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Bu nasıl bir güzelliktir Yarabbim! :)
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Çıplak motoru severim ancak bu anadan üryan olmuş biraz :mrgreen:

Markaya kaliteye lafım yok tabi saygım sonsuz :mrgreen:
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dizel olmuş benzinle aynnı para,şu motoru 3-5 sene önce çıkarsaydı iyiydi
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
yani ben düşünemiyorum şu motoru benzinliğe çekip traktör mazotu koymayı o bakımdan inanamadım :mrgreen:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
keşke mazotla çalışsaydı tabi...
diesel tasarım, yiyorsa motoruda tasarlayıp diesel yapsaymış :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
bende mazotlu atv vardı ama çok yavaştı, motorunu üreten lombardini firmasıydı...
dizel yakıtla çalışan motor yapmasına yaparlar da euro normları müsade etmeyebilir
hem zaten maliyetli ve gereksiz olur diye düşünüyorum çünkü devir elektrikli motor devri...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst