Ducat Haşlama

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ecnebiler "roast" diyorlar, dogru yanlis sakayla karisik icinizi dokmeniz dilegiyle...

Ooof offf. Hala bekliyoz calisan motosiklet yapacaklar diye. "Abi motosiklet mukemmel"... Calistigi muddetce tabi. Supermodel gibi karim olsun ben de isterim, ama her onune gelen tamirciyle yatip kalktiktan sonra uyumak zor oluyo geceleri o boynuzlarla... Hadi boynuzlar bir yana, evlendikten sonraki sabah kalkip ta yuzune bakinca seytan gormus gibi oluyo insan... Meger hepsi makyajmis... Basmis kirmizi ruju... Allah askina şu ucubeye bakin:

00Q0Q_1ggRrJvsmWE_1200x900.jpg


Degil Japonlar'dan, tup tasiyan kuryelerin kullandigi no-name Cin'li scooter ureticilerinden ders almalari dilegiyle... Cunku tupler Ducati ile tasinsaydi soguk suyla dus aliyoduk...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yani ducati dandik mi :D

Akülü scooterlar dandik. Ducati birkaç basamak daha aşağıda... Diğeri aküyü değiştirince gidiyor hiç değilse... :)

Bi arada Ducati'nin arka frenleri için gerçek değil sticker diyolar. :)

Cevabı olmayan bir soru: modern yaylı subap sistemlerine göre desmo subapların ne avantajı var? :)

Ducati de Motoguzzi gibi kolay hedef yahu... Japonlarla uğraşmak daha zor... :)
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
1,067
Abi niye eziyorsun Ducatiyi 😄 Çok zevkli motorlar alacaksın 10 bin e gelince satacaksın 😄İtalyanların genel sorunu dayaniksizligi galiba Ferrari'ye baksan bile çok sıkıntıları var.
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
394
Cevabı olmayan bir soru: modern yaylı subap sistemlerine göre desmo subapların ne avantajı var? :)

Tabi ki Desmo bakımı diye bir bakım çıkarıp kullanıcıdan "bakım" adı altında bir YBR parası tırnaklama avantajı var. Para kolay kazanılmıyor ama Ducati sahibi olunca kolay harcanıyor.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Kimileri Haşlama sever..Kimileride kavurma...damak meselesi..kuzu tandir candir can..
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
137
Monster modellerinin 100km/10lt yakmalarının sebebi bir çeşit zenginlik göstergesiymiş. Du bakiim. Aaaaa ismi o yüzden "Monster"!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst