- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dişlileri mi fazla, yoksa türünden dolayı mı bilmiyorum ama, sürekli gaz istiyor.
2005 model, devir göstergesi yok, dolayısıyla sesten anlıyorum devri. Motor ya tekliyor, ya da bağırıyor. Hafif gaz verince de fırlıyor ve bağırıyor dolayısıyla vites değiştirmem gerekiyor, vites değiştirince de titremeye ve fırlamaya başlıyor abi gaz ver diye, verince de üçüncü vitesi istiyor. Anlamadım bu işi. Sabit gitmiyor. Ya beni 5. vitese al, 80-90 la sür, ya da sürekli vites at o hıza ulaş diyor.
Bilen birileri yardımcı olabilir mi?
Yarın ölçeceğim, büyük ihtimalle dişliler ile oynamış eski sahibi, ben stock sanıyordum ama arazide fazla güçlü, sanırım sebebi bu. Siz ne düşünüyorsunuz?
2005 model, devir göstergesi yok, dolayısıyla sesten anlıyorum devri. Motor ya tekliyor, ya da bağırıyor. Hafif gaz verince de fırlıyor ve bağırıyor dolayısıyla vites değiştirmem gerekiyor, vites değiştirince de titremeye ve fırlamaya başlıyor abi gaz ver diye, verince de üçüncü vitesi istiyor. Anlamadım bu işi. Sabit gitmiyor. Ya beni 5. vitese al, 80-90 la sür, ya da sürekli vites at o hıza ulaş diyor.
Bilen birileri yardımcı olabilir mi?
Yarın ölçeceğim, büyük ihtimalle dişliler ile oynamış eski sahibi, ben stock sanıyordum ama arazide fazla güçlü, sanırım sebebi bu. Siz ne düşünüyorsunuz?