drift L sadece asfalta bakan kafa grenajı hk.

Katılım
15 Eki 2017
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar drift l kullanıyorum uzun süredir. motora arkadan bakınca mükemmel ötesi bir görüntüsü var ama kafa kısmı insanı hayattan soğutuyor bunu modifiye etmek ya da daha yakışıklı hale getirmek gibi bi düşüncem var bu konuda ne yapabiliriz. bir bilgisi olan var mı
 
Katılım
3 May 2022
Mesajlar
239
Ben de drift l alacağım sanırım. dediğiniz gibi ön tarafı gerçekten hiç hoşuma gitmiyor. sticker falan düşündüm de o da kurtarmıyor. sanırım ön tarafı full değiştirmek gerekiyor. ona da masraf etmeye değmez. bence uğraşma hiç, ha eğer güzel sticker falan bulursan haber et bana da :)
 
Katılım
14 Ocak 2023
Mesajlar
661
Motosikleti
yok:(
bu motoru yuvarlak farda kurtarmaz, muazzam çirkin işlevini yerine getirsin kafi bence takılmayın tasarımına
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst