Drifft Acil Yardım ?

Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
53
Arkadaşlar motor 600 km oldu yarın servise bırakıcam usta sadece civataları falan kontrol edip yağı deiştirceğini söyledi.
Kılavuzda 500-1.000 km arası yapılacak olan sağlıklı bir bakım motorun maksiumum performans ve uzun ömürlü olmasını sağlayacaktır yazıyor. Bu hususta neler yapabiliriz arkadaşlar burada belirtilen bakımdan kasıt nedir acaba yardımcı olabilirmisiniz ? :sunny:
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
yağ filtresi değişmesi iyi olabilir, çünkü ilk metal tozunu attı makinen, bu toz filtrede süzülüyor. değiştirmek sana kalmış tabi..
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
53
Bu metal toz parçacıkları falan toplanıyor diyorlardı orası hangi kısımdı bilen varmı ?
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
merak etme hiç bişe yapmazlar sadece tapayı açacak tapada biriken demir tozu vs varsa onları temizleyecek yağı koy kapat.bide göstermelik sağını solunu kontrol edecek sonra ver bakalım arpayı cukka
uzun ömür hususunda rodaj çok önemli motoru fazla sıkıştırma uzun süre durduğu yerde çalıştırma hararetli çalışmasın yağını kaliteli koy sürekli aynı hızda vedya aynı viteste gitme motoru kompresördede kullan ve devir asla kırmızı bölgeye gelmesin
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
53
merak etme hiç bişe yapmazlar sadece tapayı açacak tapada biriken demir tozu vs varsa onları temizleyecek yağı koy kapat.bide göstermelik sağını solunu kontrol edecek sonra ver bakalım arpayı cukka
uzun ömür hususunda rodaj çok önemli motoru fazla sıkıştırma uzun süre durduğu yerde çalıştırma hararetli çalışmasın yağını kaliteli koy sürekli aynı hızda vedya aynı viteste gitme motoru kompresördede kullan ve devir asla kırmızı bölgeye gelmesin

Motoru kompresörde kullanmak nasıl oluyor arkadaşlar acemi bir motor kullanıcısıyım açıklayabilirmisiniz acaba ?
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
kompresörde kullanmaktan kastı arkadasın motor freninde de kullanman,normal olarak kullan ancak dediği gibi kırmızı hatta cıkmamaya özen göster
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Motoru kompresörde kullanmak nasıl oluyor arkadaşlar acemi bir motor kullanıcısıyım açıklayabilirmisiniz acaba ?

vitesteyken gazı bırakıp debriyajı sıkmazsan... motor freni yapmaya başlar motor

bunun vites düşürmeli versyonuda var ama benim içime pek sinmiyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst