Dragstar_Shadow

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sonunda kendi motorumu sattım ve almak istediğim motora 1 adım daha yaklaştım.
Elimdeki parayıda birleştirince nakit (alım satım ruhsat masrafları dahil)9700 gibi bir bütçe var shadowlar için biraz sıkıntılı ama dragstar için uygun bişeyler bulabileceğime inanıyorum.
2004 ve üzeri max 25000de,sahibinden (galeriye komisyon vermek istemiyorum)ruhsat devrini hemen almak koşuluyla,CC Barlı ve Çantalı ,(diğer aks. çok önemli değil)dragstar 650 veya shadow arıyorum.
Olmazsa olmaz çok önemli olan tek şey şey siyah olması .
Evet tavsiyelerinize açığım.
Tanıdığınız bildiğiniz makina varmı.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
shadow 750 :) görüntüsü çok hoşuma giden bi makina . onun için drift star diyebilirim .. bu aralar çok biniyorum çok hoşuma gidiyo
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Teknik özelliklerini kıyaslarsanız tartışmasız shadow doğru tercih.:bounce: suzuki de fren başarısız.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
shadow 750 :) görüntüsü çok hoşuma giden bi makina . onun için drift star diyebilirim .. bu aralar çok biniyorum çok hoşuma gidiyo

Evet güzel alet...Balata ve lastik düşmanı... Benzini saymassak... :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayni olayi bende yasadim ve kuyu bir arastirma sonucu DRASTAR'a karar verdim nedeni ise aklimda hep custom yani kendi istegime göre modifikasyon yapmak için bir kaliteli motor almakti iyi bir motor ustalarina sorarak karar verdim , hepsi Dragstarin modifikasyonu daha kolay ve genel olarak çok kaliteli motor oldugnu söylediler tabiki digerleri kötü degil ama yinede karsilastirdigin zaman her yönüyle Dragstar kazanmaktaydi hepsi bir yana tip olarak'ta biraz tercih meselesi eksos modeli,lamba, nikalaj motor görüntüsü, hepsini teraziye koydum ve DRAGSTAR çikinca düsünmeden aldim ve çoook memnunum eyki DRAGSTAR'a karar vermisim...

fotograf ekliyorum üsteki Shadow altaki Dragstar seç birini ...
20081026_022237_line1.jpg
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işn açıkçası dendede dragstar agır basıyo
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
88
bizde bir dragstar var çok fazla temiz 2001 modeldi sanırım veya 2000 sıfırdan farkı yok motorun amcamın 4 yılı aşkın onda ve o çokk temiz kullanır ve çok temiz bakar motora gelip görebilirsin sport modeldir sissy bar var motorda msnadresim [email protected] 05372667096 bu numaradan ulaşırsan seni amcama aktarabilirim onunlada konuşursun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst