- Katılım
- 25 Ara 2009
- Mesajlar
- 20
- Konu Yazar
- #1
akadaşlar slm herkeze yeni üyeyim yanlış yerede yazıyor olabilirim özür dilerim eğer yanlış sa dragstar 650 mi alalı 1 ay kadar oldu bir sorunum var sorun mu dur yoksa normal mi onu da bilmiyorum ama seyir halindeyken motorun devrini yükseltin ce uzatınca aşırı diil makina kesiciye giriyormuş gibi oluyor ve kilometre kadranının en sağın daki turuncu sanırım motor işareti var üstün de o yanı yor vites yükseltip devam ediyorum sorun yok ışık yanık kalıyo sönmesi için durup kontağı kapatıp 10-15 sn beklemek gerekiyor bu durum normalmidir yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim ...