- Katılım
- 6 May 2006
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese merhaba.
Dragstar 1100 classic ve suzuki İntruder 800 arasında bir türlü karar veremedim. 1100; şaftsız ve su soğutmasız. 800; şaftlı ve su soğutmalı. Uzun yol düşünüldüğünde 800 daha cazip geliyor. Ama heybetli olması açısından 1100 daha gözterişli. Şimdi beni bu karmaşalıktan çıkartacak değerli yorumlarınıza ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ediyorum..
Saygılar.
ismail yılmaz
Dragstar 1100 classic ve suzuki İntruder 800 arasında bir türlü karar veremedim. 1100; şaftsız ve su soğutmasız. 800; şaftlı ve su soğutmalı. Uzun yol düşünüldüğünde 800 daha cazip geliyor. Ama heybetli olması açısından 1100 daha gözterişli. Şimdi beni bu karmaşalıktan çıkartacak değerli yorumlarınıza ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ediyorum..
Saygılar.
ismail yılmaz