dragstar 1100,shadow 750,İntruder 800

Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
1
Selamlar.Genellikle bu 3 model arasında soru sorulurken dragstar 650 olurdu yamahanın adayı.Ben Şu anda indirimli liste fiyatıyla diğerlerine yakın fiyatta olan 1100 dragstarı koyuyorum listeye.Lütfen bu 3 motordan sadece 1 tanesini seçermisiniz?Teşekkürler.
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
13
kesinlikle dragstar 1100 fakat şmdi shadowun yenileride cok güzel olmaya başladı ama bu 3 ü arasından kesinlikle dedigim 2 si yani bunların yanında intruderi seçmezdim benim düşüncem tabi karar senin :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiiki honda shadow tam bi chopper.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
dragstar 1100 derim nasıl bir makina oldugunu bildigim ve 2 sene kulandıgım için
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
intruder 800..

çünkü enjeksyonlu.

çünkü şaftlı.

çünkü su soğutmalı.

çünkü kaslı ve iri!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst