- Katılım
- 21 May 2014
- Mesajlar
- 267
- Konu Yazar
- #1
Bugün sabah dosyamı emniyete verdim ehliyetimi hemen alırım düşüncesiyle motorla gittim. Ama kartın akşam çıkacağını söylediler üstüne bir de B ehliyetimi de aldılar
şimdi ehliyetsiz şehir dışına çıkmak zorunda kaldım. Düşük ihtimal ama eğer yakalanırsam neyden ceza alırım? Ehliyetsiz araç kullanmak mı ehliyeti yanında bulundurmamak mı? Sonuçta ehliyet sisteme işlenmiştir diye düşünüyorum.