Dosya İle Motosiklet Kullanılır Mı?

Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Arkadaşlar geçen cuma günü dosyamı aldım emniyete gittim bir baktım taaa ayın 4`üne gün verdiler. Her kafadan başka bir ses çıkmakta, dosya ile motosiklet kullanılır mı kullanılmaz mı?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bildiğim kadarıyla dosyada ehliyet seri numarası yazmıyor.
Dosyayı sana M.E.B veriyor.
Fakat ehliyet seri numaranı Trafik veriyor.
Bu nedenle elinde ehliyetin aslı olmadan kullanılmaz diye biliyorum.
Yanılıyor olabilirim.
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Bende senin gibi düşündüm fakat sorduğumda zaten dosya numaran ehliyet numaran olacak dediler fakat pek inanmadım. Zaten B sınıfı ehliyetim var fakat dosya ile kullansam kanunen yasal mı olur olmaz mı acaba?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende senin gibi düşündüm fakat sorduğumda zaten dosya numaran ehliyet numaran olacak dediler fakat pek inanmadım. Zaten B sınıfı ehliyetim var fakat dosya ile kullansam kanunen yasal mı olur olmaz mı acaba?

Dosya ile araç kullanan kimseye denk gelmedim.
Ne desem yalan olur.
Kusura bakma yardımcı olamadim.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
yakın zamanda sordum trafik polisine
''sertifika sürücü belgesini almaya yarar
sürücü belgesi aracı kullanmaya'' dedi...
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Yok abi estafurullah ya ama internette bilgiye ulaşamadım merak ettim acaba kullanılır mı diye :) bakalım öteki seslere :)
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
7 gün süre vermişler. 7 gün daha bekleyiver, o kadar beklemişsin.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Arkadaşlar geçen cuma günü dosyamı aldım emniyete gittim bir baktım taaa ayın 4`üne gün verdiler. Her kafadan başka bir ses çıkmakta, dosya ile motosiklet kullanılır mı kullanılmaz mı?

Seninle aynı şartlardayken trafiK şubedeki dosyamı teslim ettiğim polise bu soruyu sordum. B sınıfı ehliyetimi alıp bana bir kağıt parçası verdiler, üstüne basa basa polis memuru bana bu kağıtla otomobil kullanabilirsin ama kesinlikle (sanıyorum üzerimdeki motosiklet montu memurun bu uyarıyı yapmasına neden oldu:)) motosiklet kullanamazsın. Yakalanırsan ceza yersin dedi.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
kullanamazsın... dosyanı teslim ettikten sonra sana verilen teslim alma kağıdı ile de kullanamazsın.. kafadan 4ünden sonra 2-3 gün daha koy sen.. sabret bişey olmaz :)
 
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
ben kullandım. ama riski göze aldım. sırt çantamda dosya ile geziyodum :p ama en güzeli kullanmamak. kontrol ve ya kaza da ehliyetsiz olarak islem görürsün.
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
:):) kahretsin yaa :) bu emniyetinde özelleşmesi lazım 1 günde 30 kişinin işlemini yapıyorlar gören bedava yapıyorlar sanıcak tabi şişirmişler randevuları..
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
mantık olarak kullanabilmen lazım ama yasal olarak YASSAH. trafik polisine sormuştum bende, yasak demişti. önceden belli bir süre kullanılabiliyomuş ama, değişmiş sonradan.
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
ben kullandım. ama riski göze aldım. sırt çantamda dosya ile geziyodum :p ama en güzeli kullanmamak. kontrol ve ya kaza da ehliyetsiz olarak islem görürsün.

ehh ben de kullandım ama pek övünmemek lazım, yanlış bişey sonuçta. Ben de sırt çantamda taşıyodum sürekli :) Bi kere polis durdurdu beni sadece o da bostancı köprüsünün oralarda kimlik kontroluymuş ben de içimden yusuf yusuf 3.5 ataraktan, dışımdan james bond soğuk kanlılığıyla kimliğimi verdim :D ehliyetin nerde diye sormadı allahtan... kimlik istedi kimlik verdim kardeşim :p

şimdi aldım ya ehliyeti hepsinin gözünün içine baka baka gidiyorum kaç zamandır, 1 kere durdurmadılar :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst