Bende senin gibi düşündüm fakat sorduğumda zaten dosya numaran ehliyet numaran olacak dediler fakat pek inanmadım. Zaten B sınıfı ehliyetim var fakat dosya ile kullansam kanunen yasal mı olur olmaz mı acaba?
Arkadaşlar geçen cuma günü dosyamı aldım emniyete gittim bir baktım taaa ayın 4`üne gün verdiler. Her kafadan başka bir ses çıkmakta, dosya ile motosiklet kullanılır mı kullanılmaz mı?
ben kullandım. ama riski göze aldım. sırt çantamda dosya ile geziyodumama en güzeli kullanmamak. kontrol ve ya kaza da ehliyetsiz olarak islem görürsün.