dostlar xt 125r ile ilgili elektronik bilgilerinize ihtiyacım var . . .

Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
16
motorum xt125r ön ekran kendiliğinden gitti sadece ntrd-endr yazıyor fakat çalışmasında bı sıkıntı cıkarmıyordu. hatta cukura dustugumde ekran gelmıstı ve baska bı cukurda gerı gıtmıstı. bugun hıcbır sorun yokken motordan ındım muhabbet falan kı motorun onundeydım düşme kurcalama falan olmadı kontaga anahtarı gecırdım bı cevırdım ntrd-endr hatasıda silindi ve motorun hıcbır fonksıyonu çalısmadı. ıterek calıstırdım kaldırımdan atladım motorla bıde baktım ekran normale dondu tum yazıları geldı sonra bı tumsek gerı gıttı. çözum onerınız nedır ? daha oncekı actıgım konudan hatırlarsanız kayserıden antakyaya gıtmeyı dusunuyordum bu bana sorun olur mu ?
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Problemli tesisatla yola çıkmak bir maceradır..:)
Tut ki yolda durdu alet dağbaşında.. Naapçan?
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
motorum xt125r ön ekran kendiliğinden gitti sadece ntrd-endr yazıyor fakat çalışmasında bı sıkıntı cıkarmıyordu. hatta cukura dustugumde ekran gelmıstı ve baska bı cukurda gerı gıtmıstı. bugun hıcbır sorun yokken motordan ındım muhabbet falan kı motorun onundeydım düşme kurcalama falan olmadı kontaga anahtarı gecırdım bı cevırdım ntrd-endr hatasıda silindi ve motorun hıcbır fonksıyonu çalısmadı. ıterek calıstırdım kaldırımdan atladım motorla bıde baktım ekran normale dondu tum yazıları geldı sonra bı tumsek gerı gıttı. çözum onerınız nedır ? daha oncekı actıgım konudan hatırlarsanız kayserıden antakyaya gıtmeyı dusunuyordum bu bana sorun olur mu ?

Sorun icin google da buldugum sonuc:

Orjinali: Turn the ignition on and hold the pass light button in when it says either endr or ntrd depending on whether your bike is an enduro (off road) or the other one (don't know the name).
When the correct version is flashing Endr for off road and Mtrd for supermotard you need to press the blue switch on the lefthand handlebars.

Ozet ceviri: anahtari on konumuna cevir, ve pass light dugmesine bas (gidonun solundaymis herhalde sellektor dugmesidir) ekranda yanip sonen secenekler cikacakmis, motorunun tipine gore offroad sa endr veya supermoto ise ntrd secip mavi dugmeye tekrar basiyormussun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

@ AHmetantakya bunu blr dene eger cozemesen detay yaz hatta bana sol taraftaki
Dugme takiminin resmini koy (ben internette aradim ama bulamadim) tekrar bakalim neymis.
 
Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
16
yarın bunu denerim fakat sorun tesisattan olabilir çünkü motosikleti sarsınca ekran geliyor
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
tesisatta fişli bağlantı yerlerinde oksit olabilir... tesisatı elden geçirmen lazım... kablolarda kopuk-ezilem felan da olabilir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst