Dört endurocu ...

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Daha önceki günlerden sözleşmiştik..
Ben İstanbul'dan geç dönmeme rağmen buluşmayı gerçekleştirdik..
Saat 13:00 de Gürhan'la buluştuk..
Gürhan ; benim eski motosikletimin yeni sahibi..
TünekTepe yolundan girip , pınar başında su molası verdik..
f1c18be9.jpg


Altınyaka yolunda bizi birkaç sürpriz bekliyordu..
Sadece Yücel ile buluşacağımızı sanırken ,
bizimle Hisarçandır'da buluşacak olan Zekeriya'nın da orada olduğunu görüyoruz..
Tam , bir buluşma fotoğrafı çekelim de öyle yola çıkalım derken bir de baktık ki AytHakan eşi ile pazar gezisinde..
Bizi görünce onlar da fotoğrafa katılıyorlar...
c289959a.jpg


Onlardan ayrılıp Hisarçandır'daki Sarıçınar Verici İstasyonu yoluna sapıyoruz..
Yolda Üçsöğüt Yaylası'nda karnımızı doyurmaya karar veriyoruz..
32fa6ce1.jpg


Güzel bir yer bulup , yemek hazırlığına girişiyoruz..
908371d1.jpg


Herkes çok acıkmış.. Öğle sıcağı da bastırınca bir güzel yayıldık..
e9e37978.jpg


Konaklama yerimizden birkaç görüntü..
ea146c3e.jpg


5abab5cf.jpg


a7873922.jpg


Yemek ve sohbet uzun sürüyor...
Demre'den gelip guruba yeni katılan Zekeriya ile XT350 muhabbeti , Gürhan ile Zongshen'in son durumu tartışması , SkyGo'nun da diğer Çinliler gibi aynı fabrikadan çıkma konuları herzamanki endurocu muhabettlerinin tadındaydı..
Yani çok tatlı..
Bu sohbetin sonunda , motosikletin markasının ne olduğunun değil ona nasıl bakıldığının önemli olduğuna karar veriyoruz..
651b8db8.jpg

"Bu kadar muhabbet ve yemek molası yeter , biraz da motosiklete binelim" diyerek burada olma sebebimizi hatırlıyor ve tekrar yola çıkıyoruz..
50fc0a8d.jpg


Yolda bulduğumuz bir pınar bize susuzluğumuzu hatırlatıyor..
ae35ce20.jpg


Motosikletlerimizin de keyfi yerinde tabi...
9f7954aa.jpg


Biraz da fotoğraf..
1aa053a9.jpg


9ed456c3.jpg


e3dd8b99.jpg


Sarıçınar yolunda eğlenceli bir sürüş yapıyoruz..
6f6f3c87.jpg


ef06aeaa.jpg


Yükseklere çıktıkça doğa tüm güzelliği ile bizlere selam veriyor..
ba574d56.jpg


b6a1453c.jpg


613afec9.jpg


ceb76445.jpg


Yine bahar...
cc95e32d.jpg


a3e988b8.jpg


Sonunda TRT Sarıçınar Verici İstasyonu'nun olduğu zirveye varıyoruz..
e1b98f6f.jpg


b1aa4059.jpg


84da8c72.jpg


Yücel'in uçurum dibi hali..
60e44c5b.jpg


52ebca28.jpg


Zekeriya' da benim gibi yüksekten korkmasına rağmen o da uçurum dibinin cazibesine kapılıyor..
9d5ee4c5.jpg


Buyrun size zirve fotoğrafları..
970d0e8a.jpg


c7652055.jpg


b911cb93.jpg


Dönüş yolunda , Yücel önde giderken bir yan yola dalınca biz de peşinden gidiyoruz..
5050291e.jpg


Bize yaklaşan ve az işiten bir amcayı karşılıyor ve elini öpüyor..
Biz de dedesi filan sandık..
Meğer o da ilk kez görüyormuş..
0e8ce694.jpg


Sonra yanımıza o amcanın daha çok işiten kardeşi geliyor..
85cd1e4e.jpg


Anında samimi oluyoruz.. Onlar da yaylaya bugün gelmişler..
59eadb37.jpg


Sol üst köşede , az önce dibinde olduğumuz verici istasyonu..
036cbac8.jpg


Üç yaşlı ağaç... Kuru Ağaç , Hür Ağaç , Yaş Ağaç .
000af8e3.jpg


Buranın manzarasına aşık oluyoruz..
15d39d46.jpg


e79946fe.jpg


61476fd1.jpg


b8a5c4ea.jpg


009f4b4e.jpg


ea675feb.jpg


21a67067.jpg


Dönüş yolunda...
804731ce.jpg


Aşağıda Hisarçandır..
Orada Demre'ye dönecek olan Zekeriya'dan ayrıldık ve Antalya yoluna devam ettik..
906c42a6.jpg
 
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
118
Yine bir harduro klasiği. Yüreğinize sağlık abi. İmrendiriyorsunuz insanı. :cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
çok süper bi gezi olmuş gerçekten. bulutların üstüne çıkmak güzel bi duygu olsa gerek.
 
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
161
motorun tadı ve özgürlüğün zevki buna dener.Yüreğinize sağlık.:cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Kesinlikle harduro klasiği. Çok imreniyorum gezilerinize beğeniyle okuyorum. Devamını dilerim.
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Sizler modern çağın kahramanlarısınız . Motorcu olmak zaten sıradışı bir karakter sahibi olmayı gerektirirken , endro-crossçu olmak birkaç kelimeyle anlatılabilecek bir şey değil.... Sizlerle günün birinde tanışmak , destansı geziler icra etmek isteriz... Selamlar
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Hurricane' Alıntı:
Yüreğinize sağlık abi.
Sağol kardeşim , beğendiğine sevindim..

ylmzzz' Alıntı:
bulutların üstüne çıkmak güzel bi duygu olsa gerek.
Zirvenin en çekici yanı bence budur..

fener1907' Alıntı:
motorun tadı ve özgürlüğün zevki buna dener.
Özgürlük aşkıdır bu..

camadan' Alıntı:
Devamını dilerim.
Durmaya hiç niyetim yok zaten..:queen:

motorlu avukat' Alıntı:
Sizlerle günün birinde tanışmak , destansı geziler icra etmek isteriz.
Bu gezide Gürhan'la ilk kez geziye çıktık..Zekeriya ile de herkes yeni tanıştı.. Günün birinde mutlaka birlikte gezi yaparız..:wiinkk:
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
127
harika bir gezi olmuş
.Yaptın mı boyle yapacaksın aslında. Paylaşımınız için teşekkür ederiz.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
57
harduro abi resimler çok güzel ellerine sağlık devamını bekleriz...
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
arkadaşlar umarım zizlerle birgün tanışır beraber buralara gidebiliriz
buralarda daha keşfedilecek cok yerler var beraberce keşfetmeye nedersiniz
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Arkadaşlar;Harika bir geziden,harika ötesi fotolar.Ellerinize sağlık.::biggrinn ::thanks:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
58
Enduro Zevki

silves' Alıntı:
arkadaşlar umarım zizlerle birgün tanışır beraber buralara gidebiliriz
buralarda daha keşfedilecek cok yerler var beraberce keşfetmeye nedersiniz


Kesinlikle muhteşem bir geziydi. Deneyimlerin, bilgi ve becerilerin paylaşıldığı ve bir o kadar da zevkli bir gezi mutlaka tekrarlanmalı.
Bu geziden çıkarttığım sonuç: Toprak yol kadar zevklisi ve heyecanlısı yoktur :queen:

Buradan tekrar geziye katılan tüm arkadaşlara sevgi dolu selamlar

ZS 200 GYA Mühendisi Gürhan :cat:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
geziniz çok şahane olmuş:) Antalya'ya yaz ayları çoktan geldi zaten.Artık daha çok ve rahat rahat gezersiniz


motorlara ne için binilire güzel bir örnek olmuş..
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
mirrorside' Alıntı:
Kesinlikle muhteşem bir geziydi. Deneyimlerin, bilgi ve becerilerin paylaşıldığı ve bir o kadar da zevkli bir gezi mutlaka tekrarlanmalı.
Bu geziden çıkarttığım sonuç: Toprak yol kadar zevklisi ve heyecanlısı yoktur :queen:
Buradan tekrar geziye katılan tüm arkadaşlara sevgi dolu selamlar
ZS 200 GYA Mühendisi Gürhan :cat:
Gürhan , hepimiz için çok güzel bir gezi oldu..Enyakın zamanda tekrarlayalım..:bounce:


sonix' Alıntı:
Antalya'ya yaz ayları çoktan geldi zaten.Artık daha çok ve rahat rahat gezersiniz
Endurocu için yaz-kış fark etmez.. Bir çok açıdan kış ayları daha bile güzeldir endurocu için.. Ama yazın daha kalabalık olunuyor işte.. Güzel tarafı o.. :wiinkk:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
cross cu endurocu olmanın tadı bu olsa gerek,tekerlerini
ze sağlık allah kaza bela vermesin güzel gezmişiniz
 
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
118
alkışlıyorum başka da bişi demiyorum helal olsun size abi yaaa manzaraya tutuldum süpersiniz görüşmek dileğiyle!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst