Valla hocam bende beğendim ürünü. İşinizin ne olduğunu bilmiyorum ama buna başlamak dahi bir yetenek.
Anladığım kadarıyla elinizde ekipman olmadığı için zorluk çekmişsiniz.
Bağlantıları kaynak ile yapsanız vida probleminide ortadan kaldırmış olurdunuz. Tabi Kaynak makinesi yoktur elinizde. Bir kaynakçı 10-20 tl ye yapardı.
Kavisli bölgelerde zorlandığınızı görüyorum haklı olarak. Bu bölgelerde malesef iyi bir iş çıkarmamışsınız. Su alması kuvvetle muhtemel.
Baklava tepsisi sağlamdır, bu iş için biraz fazla ağır ve olabilir yalnız..
Çantanın üst kapağının olduğu bölümde yanakları spiral ile biraz kesmek mantıklı olur. Çünkü giriş bölümü baya daralmış.
Slikon ile tüm bağlantı yapılan bölgeleri doldurursanız su geçirmez olacaktır. Üst kapak için ise lastik fitil kullanmak gerekir.
Ben genel olarak işçiliğinizi beğendim. Eldeki imkanlar ancak bu kadar güzel kullanılabilirdi.
Bu tip el yapımı işleri çok seviyorum.. Eskiden çok yapılırdı forumda bu tip işler.