Diğer DORADO V3 Corvus/V5 Poseidon Bilgi Paylaşımı..!

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Arkadaşlar Murat (sel oto) işin piri, daha önce dediğim gibi modifiyeyi iyi yaptı son hızda 20 km. fark etti... Eski bir tuningci olduğu için değerleri iyi biliyor... Tavsiye ediyorum...

Birde sizden ricam var... Bu motosikletler V3 ve V5 farklı tarzda ve konsepte olduğu için herkes severek aldı... Fazla polemiğe gerek yok... Biz mutluyuz... Lütfen negatif yönde eleştirmeyiniz...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
Arkadaşlar Murat (sel oto) işin piri, daha önce dediğim gibi modifiyeyi iyi yaptı son hızda 20 km. fark etti... Eski bir tuningci olduğu için değerleri iyi biliyor... Tavsiye ediyorum...

evet daha bugün oradaydım benim motorun bakımı vardı... arayıp arayıp teşekkür ediyormuşsun :mrgreen: bişey sorucam bu değişikliğin bedeli ağır mı? evin oradaki ağacı daha hızlı geçiyomuşsun... iyi gezmeler :mrgreen:
 
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
38
Yeni tasarimlar

Arkadaslar sticker için herkese yetecek kadar stickerim var heheh..dun 27 den fazla yeni tasarim yaptim tabii bunlari yaparken motorun resimlerini cekip surekkli ölçülerini aliyorum uygulama yapilabilecek bölmelere..O yuzden yerlestirinde cuk diye oturuyor :) görüntüde güzel oluyor hani heh megolomanlik yapayim azicik :p

İsteyen gelsin bana bi seyler yapmaya calisirim hatta kafasindaki tasarimi veya dusundugu özel bi seyler varsa onu da anlatsin,daha fazla alternatif uygulama yapma imkanimiz olur birikir super arsiv olur..

Yerim Suadiyede, minibus cad. uzerinde Hisar Hali diye buyuk bir bina var oradan saga donup asagiya caddeye dogru inerken Yapikredi bankasindan saga donun 100m ilerleyin camlarda ADSL ve Kartus dolum merkezi yaziyo kocaman..:) Adresi bulamazsaniz 445 72 42 den ulasin tarif ederim
 
Katılım
23 Kas 2005
Mesajlar
151
uğur stiker için sağol yeni çalışmalarına baktıp .hepsi çok güzel .punişheri bi şekilde motora uydurmak lazım.pazar günü buluşursak konuşuruz.
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
23
Herkeze merhaba şu anda asya 7B kullanıyorum ama değiştirmeye karar verdim yanlız Poseidon mu 150 zatmı karar veremiyorum konuştuğum kişiler doradonon servis ve parça sorunu olabileceğinden bahsettiler mondial daha yaygınmış. Sizden bu konu hakkında bana yardımcı olmanızı istiyorum.Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
38
sticker

Rica ederim fantom punisheri guzel bi hale soktum valla heheh:)
Pazar gunu bostanci selotonun ordaydim saat 6 gibi bekledim bi gelen olur diye :) ama kimse gelmedi..Sonra cadde scholotzsky in önüne cektim motoru insanlarin reaksiyonlarini izledim, walla su kadarini soyliyeyim millet acayip inceledi benim motoru demekki v5 lerde iş var :) birazcik makyaj istiyor o kadar hehe..

Bu arada mp3 lerden bazilarini calmama problemini de cozdüm 200 parca yukledim tikir tikir hic takilmadan atlamadan caliyor :) butun iş dogru codecle mp3 leri yeniden convert etmekte bitiyor arkadaşlar..:)

Merak edenlere anlatirim :):):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DUYURU : Valla arkadaşlarla konuşalım yaw herkes ilgisiz kimse buluşmak istemiyor galiba 1 gün ayıralım veya yarım gün buluşup tanışalım .. bende pazar günü maltepe sahilde le minder cafede oturdum dışarda.... bi kaç arkadaşa msg attım gelen olmadı yaw çok ilginç neyse havalar güzel gidiyor. Bir hafta sonu buluşalım derim ? Gene kimseden ses çıkmassaa ben yazacam buluşma yerini ve gününü isteyen gelir arkadaşlar birlik beraberlik ve dostluk adına güzel olur diyorum ....
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
Stickerlar

evet takip edenler bilir invertor un (uğur) tasarladığı stickerlar baya konuşuldu ve beğenildi... bende kendisine tutturup zorla :p sticker aldım... ilgisinden ötürü çoook teşekkür ederim sayesinde makinam değişti :mrgreen: işte değiştirdiğimiz zamanki resimler...

efenim bununla motorun üstindeki dorado yazısını söktük ( daha doğrusu uğur yaptı :rendeer: )


sonra bununla parlattık



ne kadar silersen o kadar parlar :mrgreen:



ve yapıştırma işlemi başlıyoooo :queen: ben burada baya hayacanlandım çünkü birazdan motorum baya bi değişecekti :mrgreen:






tataaaam işte sonuuuuç gri poseidon a da pek bi yakıştı bre :queen:



uğur abi tekrardan çok teşekkür ederim çok güzel oldu sayende :rendeer: bu arada uğur un ofisi tam bir atölye ne ararsanız var :mrgreen: benim makine 2 dakikada bu hali aldı kendi makinasını tahmin edebiliyosunuzdur. (ki gördünüz maşallah) invertor un yenilikleri stickerlarla da bitmemiş. motorunda neon ışıklar var baya iyi olmuş ayrıca mp3 takılmaları olayını çözmüş (anlattı biliyosunuz banada programını verdi sağolsun) ve mp3 playler yerini daha pratik bir yere almış... vs ...vs ben yine teşekkür ediyorum:wiinkk: :rendeer: :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
38
gule gule kullan kardesim

Walla Emre kardesim ne yalan söyliyeyim, senin motoru hakkaten cok severek yaptim, begendigine de cok memnun oldum..Tekrar hayırlı ugurlu olsun..
Simdi asil olaya bu persembe gunu giriyorum insallah havada guzel olursa:)

Yeni ön camurluk siparis ettim cizimini de yaptim OCC nin spider temali bir modeli vardi progmi seyredenler hatirlar..Ön cammurluk alev desenleriye kesilerek daha alcak bi şekilde konuçlandirilacak..Sonra maşa veya çatal dedigimiz parcanin yanlarina lazer kesim bir parca yapip catali aşagiya uzatacam ve son olarakta motor modifiyesi yapilacak performans vs işlemleri..
Dün Dorado satiş müdüryle tanişma imkanim oldu tesadüfen önümüzde ki motoshow 08 de benim motoru show amaçlı kendi standlarina koymak için benden izin istedi çok hoşuma gitti hemen evet dedim :) insallah seneye ki motor fuarinda dorado meraklılarina örnek olabilcek guzel bir çalışmayla o stand da benim poseidon da olacak :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
Walla Emre kardesim ne yalan söyliyeyim, senin motoru hakkaten cok severek yaptim, begendigine de cok memnun oldum..Tekrar hayırlı ugurlu olsun..
Simdi asil olaya bu persembe gunu giriyorum insallah havada guzel olursa:)

Yeni ön camurluk siparis ettim cizimini de yaptim OCC nin spider temali bir modeli vardi progmi seyredenler hatirlar..Ön cammurluk alev desenleriye kesilerek daha alcak bi şekilde konuçlandirilacak..Sonra maşa veya çatal dedigimiz parcanin yanlarina lazer kesim bir parca yapip catali aşagiya uzatacam ve son olarakta motor modifiyesi yapilacak performans vs işlemleri..
Dün Dorado satiş müdüryle tanişma imkanim oldu tesadüfen önümüzde ki motoshow 08 de benim motoru show amaçlı kendi standlarina koymak için benden izin istedi çok hoşuma gitti hemen evet dedim :) insallah seneye ki motor fuarinda dorado meraklılarina örnek olabilcek guzel bir çalışmayla o stand da benim poseidon da olacak :)


işte budur yahu... zaten böyle olması gerekiyordu :wiinkk: milletin gözü dorado görsün :mrgreen: yeni halini şimdiden merak ettim hayırlı olsun...

@ 007---- teşekkür ederim cüney abi :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:farao: neyse herkes kendi işiyle uğraşıyor . tututurmuşsınuz bi modifiye gidiyo kimsenin cevap verdiği yok .... herkese kolay gelsin o zaman iyi çalışmalar ...
 
Katılım
23 Kas 2005
Mesajlar
151
john nedir abi sende katıl modifiye işine.ayrıca diyorum ki moto gp ye beraber mi gitsek acaba.uğur alacağın olsun niyebana anlatmıyorsun böyle atraksiyonlar varsa yapalımda belki motoru satma fikrinden vargeçerim.ayrıca yeni figürler indirdim netten yarın sana uğrayıp gösteririm
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
inventor arkadaşım;ellerine sağlık süper olmuş.sende gülü güle kullan koyulacivert.valla ne diyeyim,bende çok imrendim taaa uzaklardan.acaba v3 için de var mı?acaba birbuçuk acılı ADANA kebabı ve acılı ADANA şalgamı ısmarlasam diyorum,benimde olurmu diyorum?hepinize ADANA'dan sevgilerimle.
 
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
38
Birsey ismarlamana gerek yok kardesim ben bu stickerlerdan bir parti daha yapcam,bende de kalmadi :) yedek de tutuyorum kendime ne olur ne olmaz :)
12 cift hazirladim bugun yarin alirim onlari kesimden :) kendim takarim dersen sana kargoyla yollarim :)

Fantom bugun saat 12.30 gibi senin is yerine geldim Muratla, yoktun dönduk walla,simdi benim motor selotoda murat in mekanin da :) bugun yapilicak butun islemler herhalde yarin falan teslim alirim bende :) bir gun motorsuz kalcaaz artik :pr:

Diger eklentilerde carsamba ya kadar biterse cok kopuk bi göruntu olacak insallah :queen:

Emre kardesim walla bittiginde bakalim sen ne diyecen cok merak ediyorum,yakinda dorado mod klubu kurucaaz walla..Hatta ben varim yani :bounce:
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
8
Selam Arkadaşlar,
Bana hoş geldin diyenlere teşekkür ederim, hoş bulduk diyorum.Uzun bir aradan sonra ancak siteye girebildim.
John Coffee akün hayırlı olsun. Garanti konusuna gelince kapsamı o kadar dar ki olsa ne yazar.Motorunu seviyorsan garantiyi görmezsin.Ayrıca tabi ki buluşup tanışmak isterim.Buluşma düşüncelerini de destekliyorum. Arkadaşlar gerçekten o kadar zor mu yaw bir gün buluşsak.
Fantom 76 bende eskiden selimiye de otururdum. Şimdi V.Atik'teyim. Beykoz servisini bilmem. Ben ABC motors'a (bağlarbaşı) gidiyorum. Genel olarak memnunum ama 007'nin bahsettiği Sel Oto daki Murat Bey'le de tanışmak isterim. Birgun buluşalım cep no: 05323515770. Alo'nu bekliyorum.
İnventor, sen gerçekten bir sanatkarsın. Müthiş şeyler başarıyorsun. Motorunu görmek isterim. Birgün tanışırsak anfiler üzerinde de konuşuruz, çünkü Poseydon'un yapısını tam olarak bilmediğimden şimdi yorum yapamam. Karşılıklı fikir alış-verişi. Ne dersin?
007 sen kartal gibisin valla. Biz Dorado'culara toz kondurmuyorsun. Sonuna kadar yanındayım. Arkadaşlar biz honda,suzuki veya kavazaki almadık. İyisiyle kötüsüyle Dorado'yu seçtik. Burda olumlu olumsuz bilgilerimizi paylaşıp herkes herkeze yardımcı olmaya çalışıyor. Herkezin iyiliği için. Dorado'ya 1-2 kez binip veya 3.şahıslardan duyduklarına istinaden ahkam kesenlerin bence burda yeri yok. Plastik aksamları dökülüyor, çatlıyor, vs. Bence doğal. Dorado'yu tasarlayanlar Türkiye'nin yolları tarladan farksız olduğunu nerden bilsinler. Ayrıca tamirci arkadaşlarım der ki suzuki honda vs motorların da grenajları çok fazla dayanıklı değil. Herneyse ben motorumu seviyorum. Ve mümkün olan mertebede modifikasyonlarıma devam edeceğim.
Arkadaşlar gerçekten bir organizasyon yapalım. Çok iyi olur. Tanışalım yaw. Aramak isteyenler için cebim açık. Yukarıda yazmıştım.
Herkeze kazasız ve zevkli sürüşler.:king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende buluşup tanışmak isterim.Buluşma düşüncelerini de çok destekliyorum. Arkadaşlar gerçekten o kadar zor mu yaw bir gün buluşsak ... Arkadaşlar gerçekten bir organizasyon yapalım. Çok iyi olur. Tanışalım yaw. :cat: john coffee
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
inventor kardeşime şimdiden çok teşekkür ederim.benim makine,avatarımda da gördüğün gibi gümüş,ayrıca yapıştırma konusunda yetenekli olduğuma inanıyorum.yaptığım iş dolayısı ile ben yapmasam da elemanlarım bu konuda gerçek bir uzman.teslim aldığında tekrar görüşelim.sevgilerimle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst