Donald Duck motosiklet öğretiyor / Menderes ÖZEL

Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
9
merhaba,

idefixten 2 hafta önce almıştım ve bir heyecanla 2 günde okudum.
okumamış halimle okumuş halim arasında gerçekten fark olduğunu hissediyorum

sanırım doğru yoldayım, kitabımı okudum, ehliyet kursuna yazılıp sınavına girdim (ocak ayında direksiyon var), ayrıca kurstan direksiyon dersini de haftasonu bostancı sahilinde alıyorum, ayrıca adımı hondanın 2007 dönem kurslarına yazdırdım. (bmw nin kurslarını da araştırıyorum)

ehliyetimi aldıktan sonrada 125 cclık yada max. 250 cc lık bir motor alıp çalışacağım

daha ne yapayım :pale:

ama kitap gerçekten güzel, kontra tekniğini bir an önce öğrenmek istiyor insan

herkese saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst