Elinize, yüreğinize sağlık. Çok güzel bir gezi paylaşımı olmuş.
2020 Türkiye turu konusundaki linkten geldik memnun kaldık.
Maşallah güzel gezmişsiniz, kamp için keşke her beğendiğiniz noktada erken yada geç demeden kalabilseydiniz daha çok eğlenebilirdiniz sanki.
Yazmadan geçemeyeceğim; yanınızdaki arkadaş umarım eğlenmiştir, çok asmış yüzünü umarım yapısı öyledir de çok eğlenmiştir.
Tebrikler gayet guzel bir tur olmus emeginize saglik.
Beğenerek, imrenerek okudum. Süper olmuş.
Çok güzel gezmişsiniz.Şu d 915 e hep gitmek istemişimdir.