doktor azeri olursa

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
Yabancı doktorlar Türkiye'de çalışmaya geldiğinde en büyük sıkıntı dil konusunda yaşanacak. Biz bile çoğu zaman hastayla iletişim kurmakta
zorlanırken, onlar ne yapacaklar bakalım? Sanırım sağlık kentlerinde
şöyle diyaloglar geçecektir:

Tık, tık, tık...
Gelesen.
Selamlar doktor bey.

Salam. Sabahın heyır. ( Selam, iyi sabahlar).
Sabahları salam yasak mı diyosunuz? Biz nerden bulalım salamı doktor bey?
Neyse zaten hasta olan kızım. Bir muayene ederseniz.

Gızım sen yahşi birine ohşayırsan. ( Kızım sen iyi birine benziyorsun).
Neee! Benim kız kimi okşuyormuş? - Valla kimseyi okşamıyorum baba!
Sus kız, doktor yalan mı söylüyor? Ellerinde pişik var, ordan anladı herhalde hııı?

Pişik ele degel kucaga yaraşır. ( Kedi ellenmemeli, kucağa alınmalı).
Doktor sen ne diyosun ya.

Siz haradan gelisiz? ( Siz nereden geliyorsunuz?)
At mıyız biz, haradan gelelim? Bak böyle konuşmaya devam edersen fena olucak doktooor.

Kızım soyunasın, sırtına gulag asmag isterem. ( Soyun kızım, sırtını dinlemek istiyorum).
Babaaa ya, bu adam sırtıma kimin kulağını asıcak yaa. Ben sırtımda kulakfalan istemem, büüeeee.
Kızımı ağlattın.

Men indi dayandıraram. Maragım kabardı neçe ağlarsan? (Ben şimdi durdururum. Merak ettim, niye ağlıyorsun?).
Bak hala ne diyo baba yaaa.

Ağlamasan balam. Baban yaşlıdır, dözebilamaz. (Ağlama çocuğum , babanyaşlıdır dayanamaz).
Lan artis doktor. (ÇITOOOOOOONNNNNK)

Özümü itirdim. Daglara kar düşende, bülbüle gam düşende, şaftım yerinden oynar gözüme yumuruk gelende.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
zuhahahaahahahahahahaa:queen: :queen:
süper yaaaaa.
'şaftım yerinden oynar gözüme yumuruk gelende.'puhahahahaaaaa:queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
türk hasta-türk doktor iletişimi bile 2 dakika içinde bilinmezler yumağına dönerken yabancı biri devreye girince ne nasıl olacak, çok merak ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst