- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 490
- Konu Yazar
- #1
Dün doğumgünümdü belki bazı arkadaşlar bilir. Babam sana kawasaki ninja aldım dedi. Taktir ettiğiniz üzere hede hödö oldum. Sonra bunu hediye etti bana. Açıkçası çok hoşuma gitti SS sevdiğimi biliyor babam, ve motor kullanmamı destekliyor bu çok güzel bi durum bence. Bende bu arkadaşın resimleri MT ile paylaşmazsam olmaz dedim tabiki. 
Bu aletler orjinal kawasaki yapımıymış ve 12: 1 oranında küçültülmüş haliymiş. Egzoz ve aynalar falan çıkartılabilir tekerler dönüyor zaten 2 egzoz vardı bi tanesini çıkarttım harbiden çok benziyor gerçeğine :mrgreen:
Resimler (Malesef cep telefonu ile çektim çok net değil.) ;
Motorun modelini bilene benden bi sıkımlık diş macunu hediye. ::coool::
Bu aletler orjinal kawasaki yapımıymış ve 12: 1 oranında küçültülmüş haliymiş. Egzoz ve aynalar falan çıkartılabilir tekerler dönüyor zaten 2 egzoz vardı bi tanesini çıkarttım harbiden çok benziyor gerçeğine :mrgreen:
Resimler (Malesef cep telefonu ile çektim çok net değil.) ;
Motorun modelini bilene benden bi sıkımlık diş macunu hediye. ::coool::