- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
Ne mutluki böyle güzel bi günde doğmuşsun,Doğum günün kutlu olsun recep abi,hep beraber nice mutlu ve huzurlu yıllara:rendeer::rendeer:
Recep abi 1-2 kere görüşmemize rağmen şu adanada gıcık almadığım nadir insanlardansın
Nice senelere :rendeer: