Doğum günü kutlu olsun mutlu ol senelerce Derya kuzusu =)

Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Sevgili Derya Abla,

Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen bizim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin.. Dostluğunun, arkadaşlığının verdiği keyfi sana anlatmam çok zor. Kalbimiz hep seninle. İyi ki varsın. Birlikte daha nice yaşlara. Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yasar, basari merdivenlerini rahatlıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. Sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle... Doğum günün kutlu olsun!
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Derya Abla, doğum gününüz kutlu olsun.:)Motosikletiniz ve sevdiklerinizle nice mutlu yıllara.
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Doğum günün kutlu olsun Deryacım, sana sağlıklı, mutlu yeni yaşlar dilerim, iyiki doğdun ;)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836

resimde on numara he:mrgreen:
canım kardeşim iyiki dogdun seni iyiki tanımışım nice senelere sevdiklerinle inş :rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
nice mutlu yıllara DERYA'cım.
şimdi diyecm ki kaç oldum odunu kafama yerim diye korkuyorum ama tahmin edeyim,
18 oldun değil mi... :D
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
607
Canım kardeşim Derya doğum günün kutltu olsun.
Sağlıkla mutlulukla ve sevdiklerinle nice yıllar dilerim.
SAYGILARIMLA.
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Derya doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara. :rendeer:
Erhan çok saol :rendeer:
nice mutlu senelere :rendeer:
Teşekkür Edirim :rendeer:
aaa Pardon be amcam:)
Hee teyzeyim GkN da Amca doru yazmışsın aferim =):rendeer:
Dogum gününüz kutlu olsun teyzecim.
Saygilar sunar, hürmetle ellerinizden öperim.
:cherry: bu kelimeye alışsam iyi olucak saoll :rendeer:

__________________________________________________
:)

GKN iyi jest yapmış. Doğum gününüz kutlu olsun. :rendeer:
Eeee yapıcak heralde biz böle bi çiftiz işte :p Teşekkürler :rendeer:
Kısa ve öz Abimle Nice Senelere :rendeer: :wiinkk:
Canımmm cönevarrım teşükkürlerr :rendeer:
Dogum gününüz kutlu olsun...
Teşekkürler :rendeer:
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

Yahu bugünlerde amma cak kisinin dogum günü varmis yahu.. :silent:
Dogum günü kutlamaktan baska birsey yazamaz olduk anasini satayim... :cherry:
:)))) Evet Mart ayı böyle malesefff :rendeer:
derya doğum günün kutlu olsun, allah bir ömür boyu mutluluklar versin:rendeer:
Teşekkür ederim çok saoll =))) Amin işallah :rendeer:
Derya ablacım doğum günün kutlu olsun :)
Saol bi:rendeer:tanecim
Doğum günün kutlu olsun Derya abla.... :rendeer::rendeer:
Teşekkür ederimmmm canım :rendeer:
derya nıce mutlu seneler dılerım :rendeer:
Çok saoll canem :rendeer:
Yenge Doğum günün kutlu olsun :)
Yengen kurban olsun sana saol canım :p :rendeer:
Nice mutlu sağlıklı seneler, Doğum günün kutlu olsun !
Teşekkürlerr :rendeer:
Derya doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara.yeengeeciim:):):rendeer:
Teşekkür ederim bu yenge ve teyze olayına baya alıştım :p :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 ----------

Bitanemm sevdiklerinle nice mutlu senelere.. Bu arada ablam daha yeni seni srdu ne bu böle gokhan izin vermiyormu neden derya bize gelmiyor eskiden gelirdi kalırdı dedi üstüne annem duydu o da evet yaa derya unuttu bizi dedi bilemiyorum artık bekleniyorsun :)
Saoll bebeem yav biliyosun bi görüşemedik fırsat olmadı. Selam söle anneyle ablaya gelicem işallahh bi gün :rendeer:
Nice yıllara hemşerim :)Derya doğum günün kutlu olsun ,
Teşşekkür ederim abi :) :rendeer:
Nice yıllara DERYA .... Sevdiklerinle Yaşlanmaya...
Saol isocuk Amin işallah hepbirlikte yaşlanırız :cherry: :rendeer:
ninjetcik :p dogum günün kutlu olsun canımcım... nice mutlu senelere beraberce kutlamak nasib etssin allah .. bi yıl daha gitti ömründen ..

la o şerefsiz kuş konuşuyo la harbiden .. kabusum oldu :D :D :D bende alcam :D

bacomla beraber mutlu bir hayat sizin olsun .. iyiki dogdun ( y...... m ) :p
hahahhah jesiciiiiiiiikkkkkkkkkkkk bugün serbestt doğum günüm :cherry: Canım benim işallh nice yaşları birlikte kutlarız seviyorum sizii çokkkk :rendeer:
Nice senelere Derya Gökhan'ınla, tüm sevdiklerinle, motosikletinle :mrgreen: uuzzuuuunn ömürler diliyorum :rendeer:
Canıııımmmmmmm çok saol. AMİNNN :rendeer:
Mutlu yıllar efem. :rendeer:
Teşekkür ederimm efemm :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:35 ----------

Hayırlı, uğurlu, sağlıklı, keyifli ve motorlu seneler diliyorum....
Amin teşekkürler :rendeer:
Dogum günün kutlu olsun Deryacıgım, sevdiklerinle birlikte nice mutlu yaşlar dilerim güzeller güzeli arkadaşım benim.:rendeer::rendeer::rendeer:
Caınım benimmm, o senin güzelliğin bitanecim. Teşekkür ederim kocaman öpüyorum :rendeer:
dogum gününüz kutlu olsun efenim saglıklı mutlu nice yıllara sevdiklerinle beraber hörmetler yenge:)
:cherry: Hörmet edenlerin çok olsun teşekkür ederimm :rendeer:
İyi ki doğdun...:rendeer:

Mutlu yıllar, herşeyin gönlünce olduğu güzel günler dilerim.::wish::
Teşekkürlerrr :rendeer:
Nice mutlu senelere =)
Teşekkürlerrrrr :rendeer:
yeni yaşın hayırlı olsun noter'e ne kadar ödedin:p:queen:

allah sıkıntısız koca bi ömrü huzurlu ve mutlu geçirsin

haaa bu arada gökhan'ı uslandırdın ya helal olsun:p:p
:cherry: Aminn cümlemize.. Ben uslandırmadım vallaha kendiliğinden uslandı ama iyide olduuu. Biz birbirimizi uslandırdıkta diyebiliriz. :cherry: :rendeer:
Mutlu yıllar Derya,herşey gönlünce olsun.
Amin abi Teşekkür ederimm :rendeer:
doğum günün kutlu olsun deryaaa
Saoll canemmm :rendeer:
nice senelere kuzu...
hayırlı mutlu huzurlu sağlıklı kazançlı kalabalık bir hayat dilerim...
Aminn canım benimm ne güsel şeyler sölüyosun sen ölee :rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
doğum günün kutlu olsunn gkn nımın kuzusu :):rendeer:
:cherry: Saol canem teşkür ederim :rendeer:
Sevgili Derya Abla,

Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen bizim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin.. Dostluğunun, arkadaşlığının verdiği keyfi sana anlatmam çok zor. Kalbimiz hep seninle. İyi ki varsın. Birlikte daha nice yaşlara. Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yasar, basari merdivenlerini rahatlıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. Sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle... Doğum günün kutlu olsun!
Canımm yaa nasıl güzel yazmışsınnn çok teşekkür ederim. İşallah hep birlikte oluruz her sene çokk saoll :rendeer:
doğum günün kutlu olsun
Teşekkürlerr :rendeer:
Doğum günün kutlu olsun deryacım..:rendeer:
Teşekkür ederimm canım :rendeer:
Derya Abla, doğum gününüz kutlu olsun.:)Motosikletiniz ve sevdiklerinizle nice mutlu yıllara.
Saol canım :rendeer:
Doğum günün kutlu olsun Deryacım, sana sağlıklı, mutlu yeni yaşlar dilerim, iyiki doğdun ;)
Canım benim bitanecim çok çok saol :rendeer:

resimde on numara he:mrgreen:
canım kardeşim iyiki dogdun seni iyiki tanımışım nice senelere sevdiklerinle inş :rendeer:
anamm bu resmi hatırlıyorum biteden banladığımız zaman banlıları çekmistik hahahah ... Canım abijimm bende seni iyiki tanımışım. Seviyorum seni muckss :rendeer:
nice mutlu yıllara DERYA'cım.
şimdi diyecm ki kaç oldum odunu kafama yerim diye korkuyorum ama tahmin edeyim,
18 oldun değil mi... :D
Hehh aferim hasanım evet 18,5 19 kafa yaşı önemli dimi :rendeer:
Canım kardeşim Derya doğum günün kutltu olsun.
Sağlıkla mutlulukla ve sevdiklerinle nice yıllar dilerim.
SAYGILARIMLA.
Saoll Ünal abi hep birlikte güzel yaşlar kutlamak dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Derya doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım daha nice güzel günler geçirmen dileğiyle tabiki tek teker pardon tek ayak Gökhanla birlikte.:pİyiki varsınız.:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kutlamışmıydım?... Hatırlamadım da.... Neese..Kutladıysam daha önce bunu bidahaki seneye sayarsın......:p:p

Nice mutlu yıllara... Sevdiklerinle....:rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst