Derya doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara. :rendeer:
Erhan çok saol :rendeer:
nice mutlu senelere :rendeer:
Teşekkür Edirim :rendeer:
aaa Pardon be amcam
Hee teyzeyim GkN da Amca doru yazmışsın aferim =):rendeer:
Dogum gününüz kutlu olsun teyzecim.
Saygilar sunar, hürmetle ellerinizden öperim.
:cherry: bu kelimeye alışsam iyi olucak saoll :rendeer:
__________________________________________________
GKN iyi jest yapmış. Doğum gününüz kutlu olsun. :rendeer:
Eeee yapıcak heralde biz böle bi çiftiz işte

Teşekkürler :rendeer:
Kısa ve öz Abimle Nice Senelere :rendeer: :wiinkk:
Canımmm cönevarrım teşükkürlerr :rendeer:
Dogum gününüz kutlu olsun...
Teşekkürler :rendeer:
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
Yahu bugünlerde amma cak kisinin dogum günü varmis yahu.. :silent:
Dogum günü kutlamaktan baska birsey yazamaz olduk anasini satayim... :cherry:

))) Evet Mart ayı böyle malesefff :rendeer:
derya doğum günün kutlu olsun, allah bir ömür boyu mutluluklar versin:rendeer:
Teşekkür ederim çok saoll =))) Amin işallah :rendeer:
Derya ablacım doğum günün kutlu olsun
Saol bi:rendeer:tanecim
Doğum günün kutlu olsun Derya abla.... :rendeer::rendeer:
Teşekkür ederimmmm canım :rendeer:
derya nıce mutlu seneler dılerım :rendeer:
Çok saoll canem :rendeer:
Yenge Doğum günün kutlu olsun
Yengen kurban olsun sana saol canım

:rendeer:
Nice mutlu sağlıklı seneler, Doğum günün kutlu olsun !
Teşekkürlerr :rendeer:
Derya doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara.yeengeeciim


:rendeer:
Teşekkür ederim bu yenge ve teyze olayına baya alıştım

:rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 ----------
Bitanemm sevdiklerinle nice mutlu senelere.. Bu arada ablam daha yeni seni srdu ne bu böle gokhan izin vermiyormu neden derya bize gelmiyor eskiden gelirdi kalırdı dedi üstüne annem duydu o da evet yaa derya unuttu bizi dedi bilemiyorum artık bekleniyorsun
Saoll bebeem yav biliyosun bi görüşemedik fırsat olmadı. Selam söle anneyle ablaya gelicem işallahh bi gün :rendeer:
Nice yıllara hemşerim

Derya doğum günün kutlu olsun ,
Teşşekkür ederim abi

:rendeer:
Nice yıllara DERYA .... Sevdiklerinle Yaşlanmaya...
Saol isocuk Amin işallah hepbirlikte yaşlanırız :cherry: :rendeer:
ninjetcik

dogum günün kutlu olsun canımcım... nice mutlu senelere beraberce kutlamak nasib etssin allah .. bi yıl daha gitti ömründen ..
la o şerefsiz kuş konuşuyo la harbiden .. kabusum oldu

bende alcam
bacomla beraber mutlu bir hayat sizin olsun .. iyiki dogdun ( y...... m )
hahahhah jesiciiiiiiiikkkkkkkkkkkk bugün serbestt doğum günüm :cherry: Canım benim işallh nice yaşları birlikte kutlarız seviyorum sizii çokkkk :rendeer:
Nice senelere Derya Gökhan'ınla, tüm sevdiklerinle, motosikletinle :mrgreen: uuzzuuuunn ömürler diliyorum :rendeer:
Canıııımmmmmmm çok saol. AMİNNN :rendeer:
Mutlu yıllar efem. :rendeer:
Teşekkür ederimm efemm :rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:35 ----------
Hayırlı, uğurlu, sağlıklı, keyifli ve motorlu seneler diliyorum....
Amin teşekkürler :rendeer:
Dogum günün kutlu olsun Deryacıgım, sevdiklerinle birlikte nice mutlu yaşlar dilerim güzeller güzeli arkadaşım benim.:rendeer::rendeer::rendeer:
Caınım benimmm, o senin güzelliğin bitanecim. Teşekkür ederim kocaman öpüyorum :rendeer:
dogum gününüz kutlu olsun efenim saglıklı mutlu nice yıllara sevdiklerinle beraber hörmetler yenge
:cherry: Hörmet edenlerin çok olsun teşekkür ederimm :rendeer:
İyi ki doğdun...:rendeer:
Mutlu yıllar, herşeyin gönlünce olduğu güzel günler dilerim.::wish::
Teşekkürlerrr :rendeer:
Teşekkürlerrrrr :rendeer:
yeni yaşın hayırlı olsun noter'e ne kadar ödedin

:queen:
allah sıkıntısız koca bi ömrü huzurlu ve mutlu geçirsin
haaa bu arada gökhan'ı uslandırdın ya helal olsun

:cherry: Aminn cümlemize.. Ben uslandırmadım vallaha kendiliğinden uslandı ama iyide olduuu. Biz birbirimizi uslandırdıkta diyebiliriz. :cherry: :rendeer:
Mutlu yıllar Derya,herşey gönlünce olsun.
Amin abi Teşekkür ederimm :rendeer:
doğum günün kutlu olsun deryaaa
Saoll canemmm :rendeer:
nice senelere kuzu...
hayırlı mutlu huzurlu sağlıklı kazançlı kalabalık bir hayat dilerim...
Aminn canım benimm ne güsel şeyler sölüyosun sen ölee :rendeer: